  • 1. Data: 2002-05-08 09:30:49
    Temat: Inteligo "Place SMS-em"?
    Od: s...@i...pl

    Czy ktos moglby podzielic sie wrazeniami z uzywania serwisu "Place SMS-em"?
    Czy warto sie w to pakowac, czy tez lepiej uzywac WAP-u? Dzieki za opinie.

  • 2. Data: 2002-05-08 15:07:12
    Temat: Re: Inteligo "Place SMS-em"?
    Od: <m...@o...mila.edu.pl>

    > Czy ktos moglby podzielic sie wrazeniami z uzywania serwisu "Place SMS-em"?
    > Czy warto sie w to pakowac, czy tez lepiej uzywac WAP-u? Dzieki za opinie.

    Dzisiaj uzyłem tego produktu po raz piewszy i mówiąć szczerze duże halo, które
    będzie dość kosztowne. Sms zalogowanie, sms wysłanie informacji itd..
    Jest jednak pewna ciekawy dodatek związany z tą usługą a mianowicie szyfrowanie
    informacji na odcinku Ty i bank co oznacza że nie powinno być możliwości
    podejrzenia transakcji. Oczywiście jest to zaleta dla kogoś kogo obchodzi że
    ktoś inny może zauważyć co przelewasz.
    Ja sądzę że jak zaczną brac odemnie za tą usługe dodatkowe pieniądze za
    czynności bankowe to podziękuję.

  • 3. Data: 2002-05-08 15:44:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 05:07:12PM +0200, m...@n...mila.edu.pl wrote:

> [...]
    > ktoś inny może zauważyć co przelewasz.
    > Ja sądzę że jak zaczną brac odemnie za tą usługe dodatkowe pieniądze za

    Nie powinni, i banki i sklep zarobia na tej transakcji.

    Tyle ze ja wciaz bede placil karta, bo konta dla zaplacenia za ksiazke
    nie bede otwieral a i tak do zakupow poza RP konto mi co najmniej
    zbyteczne.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-05-08 22:34:11
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia 8 May 2002 17:07:12 +0200, od
    <m...@o...mila.edu.pl> napisano:

    >Dzisiaj uzyłem tego produktu po raz piewszy i mówiąć szczerze duże halo, które
    >będzie dość kosztowne. Sms zalogowanie, sms wysłanie informacji itd..

    Zalogowanie z smsem? To nie tak. PIN do STK Inteligo jest na Twojej
    karcie wiec przy samym logowaniu nie potrzebne jest wysłanie smsa.
    Dopiero w momencie gdy zatwierdzasz szczególy operacji, czy pytasz o
    bankomat.
    jahckal