  • Data: 2002-05-08 22:34:11
    Temat: Re: Inteligo "Place SMS-em"?
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, w wiadomości z dnia 8 May 2002 17:07:12 +0200, od
    <m...@o...mila.edu.pl> napisano:

    >Dzisiaj uzyłem tego produktu po raz piewszy i mówiąć szczerze duże halo, które
    >będzie dość kosztowne. Sms zalogowanie, sms wysłanie informacji itd..

    Zalogowanie z smsem? To nie tak. PIN do STK Inteligo jest na Twojej
    karcie wiec przy samym logowaniu nie potrzebne jest wysłanie smsa.
    Dopiero w momencie gdy zatwierdzasz szczególy operacji, czy pytasz o
    bankomat.
    jahckal