  • 1. Data: 2004-06-07 01:33:41
    Temat: [Inteligo] Debet
    Od: roman <j...@t...pl>

    Jakie są zasady przyznawania debetu w Inteligo?
    Szukałem w archiwum ale nic konkretnego nie znalazłem.

  • 2. Data: 2004-06-07 06:29:58
    Temat: Re: [Inteligo] Debet
    Od: "-" <...@...->

    Warunki przyznania limitu debetowego:

    Limit debetowy może być przyznany przez Bank Klientom, którzy łącznie
    spełniają następujące warunki:

    - posiadają konto Inteligo,
    - posiadają telefon,
    - legitymują się ważnym dowodem osobistym lub paszportem,
    - terminowo spłacają zobowiązania kredytowe,
    - posiadają zdolność kredytową.

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_de
    bet_dla_ciebie.htm

  • 3. Data: 2004-06-07 10:43:29
    Od: roman <j...@t...pl>

    Użytkownik - napisał:

    > Limit debetowy może być przyznany przez Bank Klientom, którzy łącznie
    ^^^^

    Piszesz, o warunkach kiedy bank może, a nie musi przyznać limit
    debetowy, a mnie interesuje sytuacja jakie warunki trzeba spełnić,
    aby otrzymać debet na ~ 90%. Czyli mówiąc inaczej interesuje mnie
    procedura przyznawania debetu w tym rachunku. Oczywiście jest to, że ta
    procedura nie jest znana na grupie dokładnie, ale na pewno są osoby
    które o debet się starały i na podstawie doświadczeń mogą cos na temat
    napisać.

    ps. nie mam konta w Inteligo.

    --
    jaromanek

  • 4. Data: 2004-06-07 11:10:54
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Użytkownik "roman" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > procedura nie jest znana na grupie dokładnie, ale na pewno są osoby
    > które o debet się starały i na podstawie doświadczeń mogą cos na temat

    Jak nie masz konta Inteligo to po co Ci limit debetowy na nieistniejącym
    koncie ?

    Z.K.

  • 5. Data: 2004-06-07 12:01:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > procedura nie jest znana na grupie dokładnie, ale na pewno są osoby
    > które o debet się starały i na podstawie doświadczeń mogą cos na temat

    Żaden bank nie musi Ci przyznać debetu. Warunki zostały Ci podane. Załóż
    konto, wypełnij wniosek i po 10-20 sek. będziesz wiedział, czy w Twojej
    sytuacji zarobkowo-życiowej ;-) dostaniesz debet w Inteligo.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-06-07 12:21:13
    Od: "nie mam" <t...@W...gazeta.pl>

    na pewno są osoby
    które o debet się starały i na podstawie doświadczeń mogą cos na temat
    napisać.

    Mam konto w Inteligo - odmowiono mi przyznania debetu w rachunku z dwoch
    powodow - nie podalem telefonu i "nie korzystalem aktywnie z konta".
    Zadzwonilem, by sprawdzic co to oznacza. Dowiedzialem sie malo konkretow -
    tzn. musze placic karta, zasilac rachunek, itp.
    W sumie debetu nie chce ale chcialem sprawdzic, jak przyznawanie debetu w
    rachunku dziala w Inteligo.

    W sumie mam wrazenie, ze usluga lepiej rozreklamowana niz oferowana. Np. nikt
    nie oczekiwal ode mnie zaswiadczenia o zarobkach (chyba, ze wplywy na
    rachunek mialyby byc dowodem mojej wyplacalnosci).

    Tom

  • 7. Data: 2004-06-07 12:31:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > nie oczekiwal ode mnie zaswiadczenia o zarobkach (chyba, ze wplywy na
    > rachunek mialyby byc dowodem mojej wyplacalnosci).

    Warunki uzyskania debetu są dośc prosto opisane - dlaczego miałes dostac
    debet nie mając telefonu, skoro to jest warunek?

  • 8. Data: 2004-06-07 12:57:47
    Od: "Paweł" <d...@p...pl>

    Gadanie !!! Otwierasz konto , wpłacasz 5000 zł z innego swojego konta,
    podajesz zarobki 5000 zł, że pracujesz od 3 lat , mieszkasz od 30 lat pod
    danym adresem z rodzicami, oraz masz uregulawaną służbę wojskową i bez
    żadnych zaświadczeń masz 1000 zł debetu przyznane , następnego dnia oddajesz
    pożyczone 5000 zł i możesz cieszyc się debetem :) Proste ???

  • 9. Data: 2004-06-07 13:28:55
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Paweł wrote:
> [...]
    > żadnych zaświadczeń masz 1000 zł debetu przyznane , następnego dnia oddajesz
    > pożyczone 5000 zł i możesz cieszyc się debetem :) Proste ???

    I ty w taki sposób dostałeś debet?
    Czy tylko ci się wydaje, że to powinno zadziałać?

  • 10. Data: 2004-06-07 14:27:42
    Od: "tomaszek" <t...@W...gazeta.pl>

    Uzupelnilem swoj numer telefonu a komunikat dalej mam taki, ze nie korzystam
    z konta w sposob intensywny.
    I debetu dostac nie moge.