  • 1. Data: 2002-09-03 06:35:06
    Temat: Inteligo BP :-)
    Od: j...@p...onet.pl

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020903/e
    konomia/ekonomia_a_2.html

    Jacek

  • 2. Data: 2002-09-03 08:39:56
    Temat: Re: Inteligo BP :-)
    Od: k...@p...onet.pl

    Dobrze by bylo, gdyby mozna byloby wybierac gotowe z bankomatow PKO BP za friko
    kartami Inteligo.

  • 3. Data: 2002-09-03 08:41:47
    Od: s...@i...pl

    Ja sie ciesze. Mam konto i tu i tu. Co by sie o PKO BP nie mowilo jest to bank
    posiadajacy jedna z najlepszych ofert na rynku w zakresie bankowosci
    "podstawowej". Dodanie bardziej wyrafinowanych opcji z Inteligo moze
    sprawic, ze wkrotce moze to byc bank, ktoremu ciezko bedzie dorownac.
    Dostepnosc PKO BP + wygoda Inteligo = ... miodzio?

  • 4. Data: 2002-09-03 08:50:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dostepnosc PKO BP + wygoda Inteligo = ... miodzio?

    A ja wam powiem i BARDZO Dobrze!!!

    Dobrze, ze nie zamyklaem konta w Inteligo :)

  • 5. Data: 2002-09-03 08:51:16
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dostepnosc PKO BP + wygoda Inteligo = ... miodzio?

    dobrze wiesz, ze to zalezy od oferty i oplat, bp ma obecnie 30ooo klientow
    internetowych - jesli zaoferuja inteligowcom dokladnie te warunki jakie
    maja - to nadal ich tylu bedzie :-0) no moze kilka tys wiecej bo nieodejda
    leniwi :-) a jesli chca zmienic warunki na korzystniejsze dla klienta - to
    po co im ten bank Y?? wystarczy podniesc procent itp -a klienci sami przejda
    :-)

  • 6. Data: 2002-09-03 08:53:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Sep 03, 2002 at 10:50:26AM +0200, AMRA wrote:

    > A ja wam powiem i BARDZO Dobrze!!!
    >
    > Dobrze, ze nie zamyklaem konta w Inteligo :)

    Sado-maso? ;-)

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-09-03 09:01:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > leniwi :-) a jesli chca zmienic warunki na korzystniejsze dla klienta - to
    > po co im ten bank Y?? wystarczy podniesc procent itp -a klienci sami
    przejda
    > :-)

    Gadasz - tanio zdobyli marke - i teraz moga robic podobne ruchy jak BRe i
    mBank - nie psujac marki BP zdobywac rynek.
    Zauwaz, ze Inteligo ma niezla rozpoznawalnosc w grupie doceloej, naklady juz
    poniesione i tak dalej. Widac, znowu zacznie sie niezla jazda :) I dobrze!

  • 8. Data: 2002-09-03 09:03:43
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    s...@i...pl wrote:

    > Dostepnosc PKO BP + wygoda Inteligo = ...
    > miodzio?

    Tobie dostepnosc sie pogorszy, skoro masz oba, bo pewnie nie beda placic
    Euronetowi za dostep.

  • 9. Data: 2002-09-03 09:10:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tobie dostepnosc sie pogorszy, skoro masz oba, bo pewnie nie beda placic
    > Euronetowi za dostep.

    No i dobrze - bankomatow BP jest jak psow :)

  • 10. Data: 2002-09-03 09:10:35
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Tobie dostepnosc sie pogorszy, skoro masz oba, bo pewnie nie beda
    > placic Euronetowi za dostep.

    Pewnie nie, tym bardziej, ze takie umowy sa zawierane na wylacznosc.

    M.