  • 11. Data: 2002-09-03 09:15:11
    Temat: Re: Inteligo BP :-)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Sep 03, 2002 at 11:10:35AM +0200, Maciej Bebenek wrote:

    > Pewnie nie, tym bardziej, ze takie umowy sa zawierane na wylacznosc.

    Ale nie na cale zycie ;-)

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-09-03 09:16:42
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości news:al1u76
    > Zauwaz, ze Inteligo ma niezla rozpoznawalnosc w grupie doceloej, naklady
    juz

    wszyscy wiedza, (jest rowniez w w cyt artyk. info, ze w BP tez wiedza), ze
    klienci internetowi nie sa tak bardzo wierni marce - wrecz przeciwnie,
    "jednym ruchem myszki" zmieniaja bank jak rekawiczki

    > poniesione i tak dalej. Widac, znowu zacznie sie niezla jazda :) I dobrze!

    a z tym sie zgadzam :_)

  • 13. Data: 2002-09-03 09:19:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A wyobrazacie sobie taki motyw??? Przez Intelig mozna kupowac obligacje
    skarbu panstwa....
    Pewnie cos z PZU (jak nie sprzedadza...)
    Inteligo juz jest z Plusem (duza rola rzadu...)
    Ilosc opcji jest wielka...

    I bardzo dobrze! Ja calym sercem popieram taki rozwoj wypadkow :)

  • 14. Data: 2002-09-03 09:25:13
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

    > No i dobrze - bankomatow BP jest jak psow :)

    Też uważasz, że będzie miał lepiej mając do dyspozycji tylko bankomaty
    PKO BP niż tak jak teraz PKO BP i Euronet?
    Ja bym się z takiej zmiany nie cieszył (mówię o samej dostępności
    bankomatów).

  • 15. Data: 2002-09-03 09:35:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wszyscy wiedza, (jest rowniez w w cyt artyk. info, ze w BP tez wiedza), ze
    > klienci internetowi nie sa tak bardzo wierni marce - wrecz przeciwnie,
    > "jednym ruchem myszki" zmieniaja bank jak rekawiczki

    Ale ja nie o tym. Ja pisze, ze kupili dobrze znana na rynku marke. Teraz
    tylko podobne lub lepsze warunki niz w mBanku (a same bankomaty, wplaty w
    oddzialach BP za friko zaufanie jakie daza ludzie ten bank i mBank lezy).

  • 16. Data: 2002-09-03 09:38:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Też uważasz, że będzie miał lepiej mając do dyspozycji tylko bankomaty
    > PKO BP niż tak jak teraz PKO BP i Euronet?
    > Ja bym się z takiej zmiany nie cieszył (mówię o samej dostępności
    > bankomatów).

    Ty moze nie, ale ludzie z prowiniocji i tak dalej??
    Popatrz ile jest bankomatow BP a ile Euronetu...

  • 17. Data: 2002-09-03 10:36:39
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

    > Ty moze nie, ale ludzie z prowiniocji i tak dalej??
    > Popatrz ile jest bankomatow BP a ile Euronetu...

    Patrzę i patrzę, ale ciągle jest więcej tych obu w sumie niż samego BP!
    Ale moze na prowincji i tak dalej jest inaczej ;)

  • 18. Data: 2002-09-03 10:48:55
    Od: s...@i...pl

    To nie jest tak. Bo jesli chce w danej chwili wyplacac srodki karta Inteligo,
    to teraz do wyboru mam tylko Euronet. Jesli moglbym wyplacac w bankomatach
    BKO BP to juz jest to kilka razy wiecej maszyn. Nie zawsze nosze dwie karty,
    a i nie zawsze pieniadze sa na obu kontach rownoczesnie w wystarczajacej
    ilosci.

  • 19. Data: 2002-09-03 11:35:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Patrzę i patrzę, ale ciągle jest więcej tych obu w sumie niż samego BP!
    > Ale moze na prowincji i tak dalej jest inaczej ;)

    No ale po co ma BP dokladac do interesu?? Chyba ze zrobi tak jak jest -
    czyli platne w Euronecie i bezplatne w BP - wtedy i tak wiekszosc ludzi
    pojdzie do BP ;)

  • 20. Data: 2002-09-03 15:13:21
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:

    > No ale po co ma BP dokladac do interesu?? Chyba ze zrobi tak jak jest
    > - czyli platne w Euronecie i bezplatne w BP - wtedy i tak wiekszosc
    > ludzi pojdzie do BP ;)

    AMRA, nie masz czasu czytac, bo ciagle piszesz ;)

    Przeciez nie o tym bylo!

    Bylo o tym, ze jak ktos ma czynne 2 RORy z kartami: Inteligo i BP, to po
    przejeciu i zlikwidowaniu ulgowego dostepu do Euronetow teraz bedzie
    mial dostep do bankomatow:

    1. wedlug Ciebie lepszy
    2. wedlug mnie gorszy