  • 1. Data: 2002-09-02 21:44:44
    Temat: Trudno jest uzyskać informacje do pisania pracy magisterskiej ...
    Od: "Mea" <i...@w...pl>

    ................z bankowosci. Banki wykrecaja sie ze niestety nie maja
    czasu, w prasie nie jest duzo o tym...
    Moj temat to "Konto bankowe..... "
    W ksiegarniach nie ma ksiazek na ten temat. Jest mnostwo pozycji z
    bankowosci, ale nie o tym.
    Moze mi ktos cos podpowiedziec jak sobie mam pomoc? :-)

  • 2. Data: 2002-09-02 22:17:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > bankowosci, ale nie o tym.
    > Moze mi ktos cos podpowiedziec jak sobie mam pomoc? :-)

    Eeee nie przesadzaj :)
    Sam pisalem z tematu, gdzie o materialy raczej trudno - fakt - kazdy pisze o
    mBanku :) ale jak przyjdzie co do czego ;).

    Mysle, ze jednak mozesz z powodzeniem isc do bibliteki i przejrzec te
    gazety, o ktorych pisalem - gwarantuje, ze znajdziesz od diabla rzeczy :)

  • 3. Data: 2002-09-02 22:21:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Moze mi ktos cos podpowiedziec jak sobie mam pomoc? :-)

    BTW moze jakis zarys planu masz? Latwiej bedzie cie gdzies skierowac :)

  • 4. Data: 2002-09-03 05:40:00
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > BTW moze jakis zarys planu masz? Latwiej bedzie cie gdzies skierowac :)

    Niech napisze spis treści, a potem to już z górki - poważnie.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-09-04 11:20:20
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    i...@w...pl (Mea) wrote in <al0m4b$6f1$1@news2.tpi.pl>:

    >................z bankowosci. Banki wykrecaja sie ze niestety nie maja
    >czasu, w prasie nie jest duzo o tym...
    >Moj temat to "Konto bankowe..... "

    Konto bankowe... i co dalej ? Jaki jest pelen temat pracy ?

    W.

  • 6. Data: 2002-09-05 22:44:07
    Od: "Mea" <i...@w...pl>

    "Formy wspolpracy bankow z klientami indywidualnymi na podstawie mBanku i
    Banku Sląskiego S.A."
    Wybrałam sobie do porownania tradycyjny bank z placowkami i bank
    internetowy.
    Mea

  • 7. Data: 2002-09-05 22:44:29
    Od: "Mea" <i...@w...pl>

    Tak, mam plan pracy. Racja, musze sie zwrocic do grupy z konkretnymi
    pytaniami. Musze zakasac rekawy i wziac sie porzadnie za pisanie pracy.
    Najgorzej sie zabrac :-))
    Dziekuje wszystkim za pomoc.. no i mobilizacje ;-))
    Mea