eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Inteligo › Re: Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.g
    azeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: gilder <g...@i...at.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: Sun, 16 Nov 2003 16:26:55 +0100
    Organization: news.M6net.eu.org Serwer
    Lines: 10
    Message-ID: <bp8509$ala$2@serwer.m6net.eu.org>
    References: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: m6net.eu.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: shodan.interia.pl 1068996346 6544 80.55.130.46 (16 Nov 2003 15:25:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Nov 2003 15:25:46 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en, pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    X-Authenticated-User: gilder % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:268924
    [ ukryj nagłówki ]

    > No ale wczesniej nigdy tak dlugo sie nie czekalo. Probowalem sie dodzwonic od 8
    > do 23 z tym sasmym skutkiem, czas oczekiwanie powyżej 10 min. Oczywiscie nigdy
    > sie nie polaczylem, bo mnie denerwowalo to czekanie. Napisalem do nich, ale
    > zadnego odzewu.

    To jest i tak bardzo dobry wynik ;), dzwoniąc np. na infolinie Tepsy lub
    jakieś biuro napraw, to sie czeka po 10-15 minut, i potem nagle albo
    cie rozłączają, albo mowią, że w danej chwili jest za dużo osób na linii
    (ale dopiero po odczekaniu tych 10 minut) i trzeba dzwonić jeszcze raz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1