  • 11. Data: 2013-09-09 14:17:03
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości
    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    >Szkoda w sumie. INteligo rozważałem jako poważnego kandydata, gdyby
    >mBankowi odbiło zupełnie.

    Juz sie polepszylo.
    W ciagu paru tygodni pewnie usuna niedorobki w nowym interfejsie.

    J.

  • 12. Data: 2013-09-09 14:17:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał Jankowski wrote:
    > Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem
    > i tak zalogować się nie można.
    >
    > MJ

    a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali.
    Mi tam działa.

  • 13. Data: 2013-09-09 14:51:22
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 09.09.2013 07:06, witek pisze:

    > Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej
    > kolumnie. Nie można tego było zostawić w dwóch.

    Jak się zapisze w .pdf, to już są w dwóch. Za to za cały opis każdej
    transakcji mamy 'data waluty'. Rubryczki ktoś pomylił, ratunku!!!

    MJ

  • 14. Data: 2013-09-09 14:51:59
    Od: Michał <m...@n...com>

    W dniu 2013-09-09 14:17, witek pisze:
    > a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali.
    > Mi tam działa.

    Mi nie działa:

    - przelewy (zus)
    - potwierdzenia sms transakcji kartowych

    Konsultant powiedział, że może do jutra odpalą...
    może...

    pozdrawiam
    m.

  • 15. Data: 2013-09-09 15:19:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał wrote:

> [...]
    >
    > - przelewy (zus)
    > - potwierdzenia sms transakcji kartowych
    >
    > Konsultant powiedział, że może do jutra odpalą...

    a tego nie sprawdzałem,
    ogólna większość chodzi.

    przedsiebiorcy płacący ZUS sami sobie winni, ze chciało im sie firmę
    zakładać.

  • 16. Data: 2013-09-09 15:20:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał Jankowski wrote:

    > Jak się zapisze w .pdf, to już są w dwóch. Za to za cały opis każdej
    > transakcji mamy 'data waluty'. Rubryczki ktoś pomylił, ratunku!!!
    >
    > MJ

    No wyszlo jak zwykle.
    Wicie obywatele, chcielismy dobrze, ale z przyczyn obiektywnych od nas
    niezaleznych.....

  • 17. Data: 2013-09-09 17:15:30
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

> [...]

    Komu przeszkadzało, że po kliknięciu na przelewy widać było listę
    zaplanowanych przelewów, włączając w to pochodzące od stałych
    zleceń? Teraz kliknięcie na przelewy otwiera podstronę, na której
    jest to samo, co w dwóch innych miejscach na ekranie (z boku po
    lewej oraz w ramce "na skróty"). Naprawdę, zajebista zmiana!

    Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft Berlin.
    Zmiany są wyłacznie na gorsze, ponieważ niszczą funkcjonalność.

  • 18. Data: 2013-09-09 17:58:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ikarek wrote:

> [...]
    >
    > Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft Berlin.
    > Zmiany są wyłacznie na gorsze, ponieważ niszczą funkcjonalność.

    no niestety

    gowno owiniete w papierek udające cukierek.
    funkcjonalnosc jest do dupy tylko ładniej wygląda.

  • 19. Data: 2013-09-09 18:05:37
    Od: pws <p...@g...com>

    A ja za to zauważyłem jeden plus: chodzi o dodanie opcji "Zamknij rachunek" w
    Szczegółach rachunku. Nie wiem na ile to jest skuteczne przy tylko jednym rachunku
    głównym, ale przy nim też mam tę opcję. Ciekawe czy zdziała to, tak jak w Meritum,
    czy jednak dalej nie obejdzie się bez wysyłania/doniesienia wypowiedzenia do
    marmurowego PKO. Może ktoś przetestuje...? :)
    Co ciekawe nie wymieniali tego chyba w wiadomości z wyliczeniem tych wszystkich zmian
    - z grubsza przeglądałem i nie doszukałem się tego, a nowego regulaminu nie
    sprawdzałem.

    Innych zmian nie oceniam, bo i tak z Inteligo korzystam sporadycznie - o takie
    dodatkowe techniczno-robocze konto z darmowymi wpłatami w marmurach.

    Tylko te spacje (entery) w szczegółach przelewów (np. w adresie) w historii rażą...

  • 20. Data: 2013-09-09 22:05:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ikarek wrote:

    > Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft
    > Berlin. Zmiany są wyłacznie na gorsze, ponieważ niszczą
    > funkcjonalność.

    I to jest prawda. Interfejs i jego funkcjonalość była od 2001
    od razu dobra i przetrwała praktycznie bez większych zmian do dziś.
    Programistom się wydaje, że jak na jednej stronie będzie
    sto przycisków i okienek, to będzie lepiej. Ogólnie kicha i śmietnik.