  • 1. Data: 2006-02-19 12:29:56
    Temat: Inteligo
    Od: "Klamer" <K...@o...pl>

    Czy w niedziele mozna sie zalogowac do Inteligo? Cala niedziele probuje sie
    zalogowac i pusta strona. Na stronie nie ma doslownie zadnej informacji!!!!!
    Sporadycznie sie loguje a nie pamietam czy w regulaminie jest mowa, ze
    serwis dziala tylko w dni robocze.

    Zmartwiony Klamer

  • 2. Data: 2006-02-19 12:33:21
    Temat: Re: Inteligo
    Od: sobate <s...@s...pl>

    U mnie działa.

  • 3. Data: 2006-02-19 12:38:21
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Klamer" <K...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w niedziele mozna sie zalogowac do Inteligo?

    ale tylko grzeczni uzytkownicy...
    1. Do ktorego Inteligo? konto Inteligo czy usluga PKO Inteligo do
    Superkonta?
    2. Do Inteligo sie logowalem rano i przed chwila. Dziala OK

    > Cala niedziele probuje sie
    > zalogowac i pusta strona. Na stronie nie ma doslownie zadnej
    informacji!!!!!

    pewnie byles niegrzeczny i popsules sobie komputer...;-)

    > Sporadycznie sie loguje a nie pamietam czy w regulaminie jest mowa, ze
    > serwis dziala tylko w dni robocze.

    dziala 23,5h na dobe przez 7 dni w tygodniu.

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2006-02-19 12:41:14
    Od: "Klamer" <K...@o...pl>

    Coz:
    "Nie można wyświetlić strony"

    u moich znajomych tez nie dzial ;-(

  • 5. Data: 2006-02-19 12:46:32
    Od: "Klamer" <K...@o...pl>

    Dziekuje za info. Jak podalem do Inteligo. Wlasnie sie dowiedzialem ze, sa
    chyba sa jakies prace konserwacyjne!! Wiec chyba "sobate" cos kreci ;-)

  • 6. Data: 2006-02-19 13:18:56
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...fymy>

    Klamer napisał(a):
    > Dziekuje za info. Jak podalem do Inteligo. Wlasnie sie dowiedzialem ze, sa
    > chyba sa jakies prace konserwacyjne!! Wiec chyba "sobate" cos kreci ;-)

    Dziala bez problemu, 30 minut temu zrobilem przelew.
    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 7. Data: 2006-02-19 13:32:23
    Od: "Klamer" <K...@o...pl>

    Ok, dzieki za info ! U mnie caly czas to samo. Do drugiego konta w wbku
    loguje bezproblemu! Trudno ;-)

    Użytkownik "Mariusz 'Lesio' Leśnikowski" <3...@p...fymy> napisał w
    wiadomości news:dt9r7m$1gik$2@cn.com.pl...

  • 8. Data: 2006-02-19 19:24:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Klamer wrote:
    > Ok, dzieki za info ! U mnie caly czas to samo. Do drugiego konta w wbku
    > loguje bezproblemu! Trudno ;-)

    Internet gdzieś leży po drodze od ciebie do inteligo, a nie inteligo.

  • 9. Data: 2006-02-19 21:17:35
    Od: "Novy" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Sporadycznie sie loguje a nie pamietam czy w regulaminie jest mowa, ze

    Inteligo od soboty nie dziala poprawnie.
    A dokladnie mowiac nie dziala zestawienie:
    inteligo + neostrada + internet expolorer
    jezeli IE zastapimy np Firefoxem to wszytko funkcjonuje poprawnie.

    Oficjalna odpowiedz z infolinii: "jest problem we wspolpracy IE i SSL przy
    dostepie przez neostrade; rada: wylacznie SSL 2.0 i wlaczenie SSL 3.0 oraz TSL"
    Oczywiscie g..... prawda bo:
    1. wyzej wymieniona rada ma sie nijak do rzeczywistosci i nic nie zmienia
    2. przed okresem "konserwacji" wszystko chodzilo OK
    3. inne strony szyfrowane (banki rowniez) na IE z SSL 2 i 3 chodza bez problemu

    Wniosek: wina lezy po stronie software inteligo. Nie dochodzi nawet do polaczeni
    a z osrodkiem weryfikacji (seal.verisign.net) wiec nie ma mozliwosci nawiazania
    polaczenia szyfrowanego. A jak to sie ma do problemow IE i neostrada - nie mam
    pojecia.

  • 10. Data: 2006-02-19 21:46:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Novy" <a...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > 2. przed okresem "konserwacji" wszystko chodzilo OK
    > 3. inne strony szyfrowane (banki rowniez) na IE z SSL 2 i 3 chodza bez problemu

    Aaaaaa! Pewnie Inteligo przeczytało raport, ze SSL 2.0 jest
    niebezpieczne i wyłączyło u siebie... Może nieprawidłowo, a może to IE
    jest niezgodny z czymśtam...

    MJ