  • 1. Data: 2006-02-19 16:31:54
    Temat: Hasła jednorazowe sms w mBanku - działają wam?
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Ja mam OrangeGO i dzisiaj nie doszedł żaden smsm z hasłem jednorazowym...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2006-02-19 17:48:28
    Temat: Re: Hasła jednorazowe sms w mBanku - działają wam?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> wrote:
    > Ja mam OrangeGO i dzisiaj nie doszedł żaden smsm z hasłem
    > jednorazowym...

    moze wlacz i wylacz telefon. Ja co prawda ABO, ale dziala normalnie...
    I czekam do marca az w Multi wdroza :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-02-19 18:55:47
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    Z pol godziny czekalem na SMSa

    --
    Jelcyn
    www.jelcyn.com * www.gourl.org

  • 4. Data: 2006-02-19 20:36:25
    Od: "marcin.d" <marcin.d[antyspam]@chello.pl>

    dziala zawsze bez problemu, smsa dostaje w sekunde po kliknieciu, tel mam w
    +gsm

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-02-19 21:07:06
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    marcin.d napisał(a):
    > dziala zawsze bez problemu, smsa dostaje w sekunde po kliknieciu, tel mam w
    > +gsm

    U mnie tak samo (SimPlus)

    --
    elephanto

  • 6. Data: 2006-02-19 21:16:47
    Od: "Z. Mlynarczyk" <m...@n...orange.pl>

    Marcin Lubojański napisał(a):
    > Ja mam OrangeGO i dzisiaj nie doszedł żaden smsm z hasłem jednorazowym...

    Ja mam O JInK - dzisiaj rano przelewałem i sms doszedł szybko

  • 7. Data: 2006-02-19 21:47:17
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    marcin.d napisał(a):
    > dziala zawsze bez problemu, smsa dostaje w sekunde po kliknieciu, tel mam w
    > +gsm

    Mogę tylko potwierdzić. W Plus GSM nie trwa to dłużej niż sekundę.
    Dzisiaj 3 operacje.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 8. Data: 2006-02-20 13:16:16
    Od: Jacek <g...@g...com>

    Dnia Sun, 19 Feb 2006 21:36:25 +0100, marcin.d napisał(a):

    > dziala zawsze bez problemu, smsa dostaje w sekunde po kliknieciu, tel mam w
    > +gsm
    >
    > pozdrawiam

    Wczoraj po południu czekałem 5-10 min na sms-a (telefon abo w Plusie).

    Pozdr.

  • 9. Data: 2006-02-20 19:24:42
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > moze wlacz i wylacz telefon. Ja co prawda ABO, ale dziala normalnie...
    > I czekam do marca az w Multi wdroza :)

    Telefonu nie wyłączałem, ale zadzwoniłem na *111. Gdyby jakieś smsy
    miały przyjść to by przyszły.
    W końcu doszły ale czekałem prawie godzinę.

  • 10. Data: 2006-02-21 22:59:52
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Marcin Lubojański zapodał(-a):
    > Ja mam OrangeGO i dzisiaj nie doszedł żaden smsm z hasłem jednorazowym...
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    Orange JI- mam od dłuższego czasu (testowałem usługę) - sms dochodzi
    natychmiast.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,