  • 11. Data: 2015-03-11 00:27:25
    Temat: Re: Infolinia, 5 rano.
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-03-10 o 20:23, wiatrak pisze:

    > Bingo! CA

    Krokodyl śpi z otwartymi ślepiami ? - LOL

    Pozdro

  • 12. Data: 2015-03-11 12:10:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

    >Wyczytałes coś takiego w mojej wypowiedzi czy dyskutujesz z głosami we
    >własnej głowie? :)

    "Znowu zero czekania" warto czasem zainteresować się wątkiem w którym się
    wypowiadasz, zauważyłem, ze na wielu grupach miewasz poważne problemy z
    kontekstem.

  • 13. Data: 2015-03-11 12:11:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup

    >Poza tym w mbanku nie czeka się na połączenie z konsultantem?
    > Dobre. :)

    Jeśli łączysz się komputerowo, interfejsem to mi się jeszcze nie zdarzyło
    czekać.

  • 14. Data: 2015-03-11 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > "Znowu zero czekania" warto czasem zainteresować się wątkiem w którym
    > się wypowiadasz, zauważyłem, ze na wielu grupach miewasz poważne
    > problemy z kontekstem.

    Po co cytuje konkretny fragment i odnoszę sie do konkretnego fragmentu aby
    nie zawsze musieć trzymać się w kazdym poscie całego tematu wątku.

  • 15. Data: 2015-03-11 19:21:38
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2015-03-10 20:23, wiatrak pisze:

    > Bingo! CA albo jak kto woli Lukas Bank :)

    Coś wygrałem ;)

    Darek

  • 16. Data: 2015-03-11 22:46:01
    Od: wiatrak <w...@y...pl>