  • 11. Data: 2004-09-28 14:18:49
    Temat: Re: Indyw. dzialalnosc gosp. jaki bank wybrac?
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/28/2004 2:47 PM, Zbyszek wrote:

    > Osobiscie zdziwily mnie mocno te procedury. Wiadomo przeciez ze przy DG
    > mozna prowadzic dzialalnosc bez tego swistka z US. TRZEBA miec takze konto
    > bankowe. W Multi w takim razie NIE DA sie zalozyc konta dla nowootwartej
    > firmy. A moze to tylko ja mialem taki przypadek i trafilem na niekompetentna
    > doradczynie? [...]

    Ja miałem nieco bardziej skomplikowany przypadek - sp. z o.o. wpisana
    jeszcze do rhb - dokonałem zmiany nazwy, siedziby, podwyższenia
    kapitału, spółka odkupiona więc zmiana wspólnika, a zaświadczenie o NIP
    tylko w kopii i na starą nazwę i adres.
    To, czym dysponowałem to zgłoszenie do KRS + akt notarialny - te
    dokumenty to dla większości banków to śmiecie bez znaczenia - byłem w
    BRE, Pekao SA - dla tych banków założenie konta było nie do przejścia,
    pomimo, że spółka jako osoba prawna miała NIP, Regon (nie ulegają
    zmianie) adres i dane jedynego uprawnionego do reprezentacji oraz
    dokumenty na starą nazwę - a wypisu z rejestru otrzymać nie mogłem, bo
    czekałem na decyzję sądu o wprowadzonych zmianach.
    W końcu wybrałem DB PBC - niskie opłaty i nie tworzenie barier nie do
    przejścia.
    Oceniam, że dla typowego banku jego "procedury" uniemożliwiają mu
    jakiekolwiek racjonalne i zgodne z prawem działanie - powoływanie się na
    regulamin i cośtam jeszcze w sytuacji, gdy firma nie ubiega się o
    produkty kredytowe, nie ma możliwości zrobić debetu większego niż
    kilkanaście złotych to po prostu bzdura.

    Pzdr: Catbert

  • 12. Data: 2004-09-28 15:47:25
    Temat: Re: Indyw. działalność gosp. jaki bank wybrać?
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    [ ... ]
    > No i dobily mnie kolejki w banku (oddzial na Krolewskiej W-wa).

    dokładnie odwrotnie !!!
    Opole

    --
    Piotr W.
    t...@o...pl

  • 13. Data: 2004-09-29 06:14:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Nowisz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > No właśnie, jak to zrobić w mbanku?

    Na ogol platny przelew z innego banku/poczty.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2004-09-29 16:41:42
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 28 Sep 2004 13:24:33 +0200, "Bozena" <b...@v...pl> wrote:

    >Zamierzam rozpocząć jednoosobową, indywidualną działalność gospodarczą. Jaki
    >bank wybrać? Może ktoś robił przegląd ofert banków pod tym kontem? Będę

    a jakie masz wymagania?
    Bo jeśli jedynie spełnienie wymogu posiadania, to np. mBank bez karty
    (bo taniej) będzie całkiem OK. Do kompletu mBank prywatny i ew. Lukas
    aby wpłacać gotówkę. Koszt użytkowania (pod pewnymi warunkami): 0 zł
    (ew. po 1 zł za przelew jeśli potrzebne będzie wypłacanie z rachunku
    firmowego).
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2004-09-29 16:43:28
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 28 Sep 2004 14:23:28 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Tylko wpłatomat w Łodzi. Jak planowane są częste wpłaty gotówkowe, to lepiej
    >pomyslec o Inteligo lub np Nordei (pod warunkiem, że ma sie placówkę w
    >pobliżu).

    mBank + Lukas (a może niedługo sam Lukas) powinny wystarczyć.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2004-09-30 16:42:17
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

    >Bardzo wszystkim dziękuję za odpowiedzi. NA INTERNAUTÓW ZAWSZE MOŻNA LICZYĆ!
    Serdecznie pozdrawiam
    Bożena

  • 17. Data: 2004-10-06 11:32:02
    Od: "Grasshopper5" <g...@o...pl>

    Zdecydowanie radzę nowoczesny bank - Mbank, Inteligo lub Miltibank.

    Pod linkiem poniżej można obejrzeć ofert wybranych przez bankiera banków i
    złożyć wniosek.

    http://www.bankier.pl/sp/grasshopper5

    Poza tym chętnie służe pomocą, podobnie jak inni na tym formu :)

    Osobiście polecam - priv Inteligo i priv w Mbanku + firmowe w Multibanku lub
    Mbanku (w zalezności od częstości przelewów).
    Jeżeli zajdzie potrzeba wyjaśnie dlaczego wybrałem taką właśnie kombinacje.

    Pozdrawiam
    Grasshopper