  • 1. Data: 2004-09-28 13:04:09
    Temat: najlepsze konto dla studenta
    Od: "bonecollector" <b...@w...pl>

    jakie polecacie najlepsze konto dla studenta?

    Marcin :-)
    GG: 554881

  • 2. Data: 2004-09-28 13:34:20
    Temat: Re: najlepsze konto dla studenta
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    a co student chce z tym kontem robic ?
    oszczedzac, inwestowac, na gieldzie, oplacac akademik,
    czy miec drobne na lody i piwo ??

    MarcinP

  • 3. Data: 2004-09-28 14:16:57
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 28 Sep 2004 15:04:09 +0200, bonecollector <b...@w...pl>
    napisał:

    > jakie polecacie najlepsze konto dla studenta?

    ING student - prztestuj - 3 miesiace zwolnione z opłaty za prowadzenie.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 4. Data: 2004-09-28 14:22:44
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote in
    message news:opse1jajd6e06crn@jaki...
    > ING student - prztestuj - 3 miesiace zwolnione z opłaty za prowadzenie.
    Kiepskie takie testowanie, że przez 1/4 roku jest gratis (ale pewnie tylko
    samo prowadzenie), a potem jeśli (!) komuś się nie chce zrezygnować to płaci
    przez kilkadziesiąt lat.

    --
    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 5. Data: 2004-09-28 14:33:42
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-28 16:22, kiedy Artur A. Surowiec
    napisał(a) co następuje:

    > Kiepskie takie testowanie, że przez 1/4 roku jest gratis (ale pewnie tylko
    > samo prowadzenie), a potem je?li (!) komu? się nie chce zrezygnować to płaci
    > przez kilkadziesišt lat.

    Długie jakieś studia teraz robią...

  • 6. Data: 2004-09-28 14:55:11
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 28 Sep 2004 16:22:44 +0200, Artur A. Surowiec
    <a...@s...waw.pl> napisał:

    > "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote in
    > message news:opse1jajd6e06crn@jaki...

    a potem jeoeli (!) komuoe si? nie chce zrezygnowaae to
    > p?aci
    > przez kilkadziesi?t lat.

    Trzeba być mobilnym ;-) a nie rozpowszechniać zgrzybienie i przywiązanie
    "bo mi się nie chce zmienić" do jednego banku.

  • 7. Data: 2004-09-28 15:40:51
    Od: "bonecollector" <b...@w...pl>

    interesuje mnie konto niedrogie, do wydawania, a nie do oszczędzania
    i żeby bank miał dobrą bazę bankomatów

    Marcin :-)
    GG: 554881

  • 8. Data: 2004-09-28 17:24:44
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 28 Sep 2004 17:40:51 +0200, bonecollector <b...@w...pl>
    napisał:

    > interesuje mnie konto niedrogie, do wydawania, a nie do oszcz?dzania
    > i ?eby bank mia? dobr? baz? bankomatów

    No to jak najbardziej ING ;-) Konto 2 PLN miesiecznie, karta 6 PLN /rok,
    bankomaty ING za darmo, Euronety za 1 PLN.

  • 9. Data: 2004-09-28 22:30:37
    Od: mtx <h...@o...pl>

    bonecollector wrote:
    > jakie polecacie najlepsze konto dla studenta?

    konto student w BzWBK, zadnych oplat zadnych koniecznosci wplat na konto
    co miesiac... zadnego zbednego pitolenia...
    albo ekonto w mbanku... prawie na jedno wychodzi (dla studenta)
    nie dawaj sie wepchnac w jakies konta platne co miesiac..

    --
    pozdr
    mtx