  • 1. Data: 2006-01-24 07:11:35
    Temat: Ile przelew PKO BP -> BPH ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam kolo siebie bank PKO BP. Chce robic czeste przelewy na konto w banku
    BPH. Sa to duze kwtoy, wiec chyab raczej odpada wplata w PKO BP bezposrednio
    na konto BPH (bo prowizja to 0,5 % czy nawet wiecej). Chcialbym wiec zalozyc
    elektroniczne konto w PKO, wplacic na nie kase, a pote zrobic przelew. No i
    pytanka :
    1) System elektroniczny PKO BP jest OK ?
    2) Po wplacie do okinka ile czasu musze czekac abym zobaczyl pieniadze na
    koncie ?
    3) Jak wykonam od razu elektroniczny przelew to ile czasu maksymalnie bedzie
    szedl na konto w BPH ?
    suma dwoch ostatnich da mi czas przeplywu kasy - mam nadzieje, ze miescie
    sie to w kilku godzinach

    Fantom

  • 2. Data: 2006-01-24 09:33:01
    Temat: Re: Ile przelew PKO BP -> BPH ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > bedzie szedl na konto w BPH ?
    > suma dwoch ostatnich da mi czas przeplywu kasy - mam nadzieje, ze

    Mozesz zalozyc albo konto w PKO BP, albo w Inteligo - w obu przypadkach
    mozesz wplacac kase w okienku banku.
    W pierwszym przyp[adku kasa teoretycznie powinna pokazac sie w necie od
    razu - w drugim teoretycznie zgodnie z sesjami elixiru (najpozniej
    nastepnego dnia rano).
    Konto w PKO BP kosztuje z dostepme do netu miesiecznie 7,5 - przelewy sa w
    necie po 50 groszy.
    W inteligo koszt to 99 groszy za karte (mozesz niej zrezygnowac) i za kazdy
    przelew 99 groszy. Warunkiem takiej ceny jest utrzymywania miesiecznego
    salda >100 zl.
    Oba systemy sa ok - niby cos sie ostatnio krzaczyly -0 ale do przezycia.
    Przelew - jesli wykonasz go rano - bedzie tego samego dnia w BPHu -
    najpozniej nastepnego dnia.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-01-24 12:25:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:dr4s9s$ut6$1@news.onet.pl...

> [...]
    > W pierwszym przyp[adku kasa teoretycznie powinna pokazac sie w necie od
    > razu - w drugim teoretycznie zgodnie z sesjami elixiru (najpozniej

    Ehemmm, czy w marmurowym Superkoncie zaraz po wplacie srodki sa dostepne "do
    uzytku"?

    > Konto w PKO BP kosztuje z dostepme do netu miesiecznie 7,5 - przelewy sa w

    7,40 ;-)
    5,40 prowadzenie i 2,00zl za internet
    no i karta VE nie jest za darmo - 12,00zl/rok (?), ale tez nie jest
    przymusowa

    > necie po 50 groszy.

    ...a "marmurowy" przelew kosztuje 4,00zl

    czy to beda przelewy "prywatne"?
    Bo ZTCP to regulamin Superkonta zabrania regulowania z niego platnosci
    zwiazanych z DG
    A przy DG to rachunek "firmowy" "marmurowy" jest drogi i wplaty gotowkowe
    nie sa za darmo. Pozostawaloby firmowe Inteligo gdzie przelewy sa po
    1,49zl/szt a prowadzenie 3,99zl/mc

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2006-01-24 12:36:13
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Slawek Kos wrote:

    > Ehemmm, czy w marmurowym Superkoncie zaraz po wplacie srodki sa
    > dostepne "do uzytku"?

    Tak. Mniej więcej po 1 - 2 minutach

    > 7,40 ;-)
    > 5,40 prowadzenie i 2,00zl za internet
    > no i karta VE nie jest za darmo - 12,00zl/rok (?), ale tez nie jest
    > przymusowa

    Dokładnie 10 zł/rok ze VE PKO Ekspres

> [...]
    > gotowkowe nie sa za darmo. Pozostawaloby firmowe Inteligo gdzie
    > przelewy sa po 1,49zl/szt a prowadzenie 3,99zl/mc

    Drobna uwaga: przelew z własnego Superkonta na *własny* rachunek
    firmowy nie jest płatnością związaną z DG i PKO BP nigdy nie robiło
    trudności z takimi przelewami.