  • 1. Data: 2012-01-20 11:43:16
    Temat: Ile pieniedzy .. by zyc z odsetek
    Od: "Krzysztof M" <k...@g...pl>

    No właśnie, ile pieniedzy potrzeba zeby zyc z odsetek. Pytanie czysto
    hipotetyczne :)

    Mi się wydaję ze 500 tys by starczyło :)

  • 2. Data: 2012-01-20 11:53:41
    Temat: Re: Ile pieniedzy .. by zyc z odsetek
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Krzysztof M" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mi się wydaję ze 500 tys by starczyło :)

    Chyba na waciki...

  • 3. Data: 2012-01-20 12:43:58
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Krzysztof M" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie, ile pieniedzy potrzeba zeby zyc z odsetek. Pytanie czysto
    > hipotetyczne :)
    >
    > Mi się wydaję ze 500 tys by starczyło :)

    Pierwsze przybliżenie:
    ((Miesięczne potrzeby)*12)/((oprocentowanie lokaty)-inflacja)
    Przykład:
    (3000*12)/(5%-4%)=36000/1%=3,6mln
    P.G.

  • 4. Data: 2012-01-20 12:47:29
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    > Chyba na waciki...

    no chyba, że zarabiasz krocie to może i dla ciebie to na waciki
    licząc średnio 6% bez żadnej optymalizacji i bez podziału na mniejsze lokaty
    to masz 2500 zł/m-c - mało? niejedna rodzina w kraju tyle nie ma na miesiąc,
    więc po co tak pierdolisz, że na waciki...

    --=olo=--

  • 5. Data: 2012-01-20 12:51:05
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    > Pierwsze przybliżenie:
    > ((Miesięczne potrzeby)*12)/((oprocentowanie lokaty)-inflacja)
    > Przykład:
    > (3000*12)/(5%-4%)=36000/1%=3,6mln

    Ta skubana inflacja ciągle o niej człowiek zapomina ale to wynik zycia
    codziennego. Tak naprawdę na codzień człek nie rozmyśla o ROKU jako o + i -
    w perspaktywie własnych pieniedzy.

    Robert

  • 6. Data: 2012-01-20 12:57:48
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4f196188$1@news.home.net.pl...

> [...]
    >>
    > Pierwsze przybliżenie:
    > ((Miesięczne potrzeby)*12)/((oprocentowanie lokaty)-inflacja)

    Oprocentowanie oczywiście z uwzględnieniem belki (bo taką kwotę może być
    trudno na bezbelkowych lokatach trzymać).
    P.G.

  • 7. Data: 2012-01-20 13:41:30
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Krzysztof M" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie, ile pieniedzy potrzeba zeby zyc z odsetek. Pytanie czysto
    > hipotetyczne :)
    >
    > Mi się wydaję ze 500 tys by starczyło :)

    jest taka strona oprocentowanielokat.pl

  • 8. Data: 2012-01-20 13:54:04
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/20/2012 01:43 PM, Piotr Gałka wrote:

> [...]
    > wiadomości news:jfbk11$7gn$1@inews.gazeta.pl...

    > Pierwsze przybliżenie:
    > ((Miesięczne potrzeby)*12)/((oprocentowanie lokaty)-inflacja)

    Jak zalozyc, ze nie musimy utrzymywac wartosci calosci az do naszej
    smierci, to pewnie wzor bylby troche bardziej skomplikowany ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 9. Data: 2012-01-20 14:21:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-01-20, Krzysztof M <k...@g...pl> wrote:

    > No właśnie, ile pieniedzy potrzeba zeby zyc z odsetek. Pytanie czysto
    > hipotetyczne :)

    Pytanie na jakim poziomie chcesz żyć.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2012-01-20 15:00:22
    Od: "Krzysztof M" <k...@g...pl>

    Zeby mieć ok 2500 :) ( juz po 1 marca z belka )