  • 1. Data: 2012-01-20 10:56:49
    Temat: BOS 500 zl za przelew
    Od: quwert <Q...@Q...QQ>

    Przelewy płatne od watości nie od sztuki, nowy trynd

    "Bank za każdy kolejny przelew w miesiącu nalicza prowizję procentową od
    transferowanej kwoty. Dla posiadaczy ROR w banku jest to 0,2% wartości
    przelewu, minimum 5 zł, a dla pozostałych klientów jest to 0,25%, minimum
    12 zł. Przy tak niesprawiedliwie wysokich opłatach za zwykły w sumie
    przelew można zapłacić setki złotych. Nie ma maksymalnej wysokości opłat, w
    sumie sky is the limit... "

    Po około 18 dniach lokaty zarabiamy na przelew
    a jeżeli chcesz wcześniej to trzeba dołożyć :)

    http://samcik.blox.pl/2012/01/50-zl-prowizji-za-prze
    lew-z-konta.html

  • 2. Data: 2012-01-20 16:28:46
    Temat: Re: BOS 500 zl za przelew
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 20 Sty, 11:56, quwert <Q...@Q...QQ> wrote:
> [...]
    > sumie sky is the limit... "
    >
    > Po około 18 dniach lokaty zarabiamy na przelew
    > a jeżeli chcesz wcześniej to trzeba dołożyć :)

    I co z tego? W takiej Nordei jest tak "od zawsze" a nigdy grosza
    prowizji nie zapłaciłem. Po prostu "ślepy w karty nie gra"

  • 3. Data: 2012-01-22 01:19:30
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "eisenberg" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...

> [...]

    >I co z tego? W takiej Nordei jest tak "od zawsze" a nigdy grosza
    >prowizji nie zapłaciłem. Po prostu "ślepy w karty nie gra"

    Ślepa kobyła nie widzi przeszkód, więc widziały gały co brały?
    Padło słowo "niesprawiedliwie". Chcieliśta kapitalizmu to mata.
    Dawanie emerytce o emeryturze kredytu ze spłata większą od emerytury powinno
    być ścigane z mocy prawa...

    Feromon