  • Data: 2018-09-09 08:57:22
    Temat: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
    > Ja nie.

    Ja tez nie wyraziłem stałej zgody, ale w Aliorze jest opcja:

    "Drogi kliencie,
    Nie wyraziłeś zgody marketingowej w Alior Bank
    Jeżeli chcesz zapoznać się z naszą ofertą, zaznacz poniższą tymczasową
    zgodę na marketing produktów w Alior Bank, która będzie ważna tylko w
    trakcie obecnego logowania"

    Wystarczy zahaczyć w okienku zgodę, otwierają się oferty i możliwość
    założenia tego konta mocno oszczędnościowego.
    Po wylogowaniu wyrażona zgoda przestaje być aktualna.

    Ale jak ty wolisz czekać 90 minut na konsultanta........

    Wolno Ci :)