  • 1. Data: 2018-09-07 20:45:09
    Temat: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
    Od: "Bogdan B." <b...@p...neostrada.pl>

    Zastanawialiście się ile najdłużej czekaliście, żeby załatwić sprawę na
    infolinii? Właśnie skończyłem rozmowę z Aliorem: 1 godzina 36 minut.
    To mój rekord (chyba) za ostatnie 20 lat.
    Miał ktoś dłużej?

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2018-09-07 20:59:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, ale tyle trwało zalatwianie sprawy - tzn. od momentu zgłoszenia się białka - czy
    od momentu wybrania numeru?
    Ja się dziś do bgż nie dodzwoniłem ani oni do mnie. Weekend już w piątek mają? Może
    tak, kto wie, mogą po francusku pracować ;>

  • 3. Data: 2018-09-07 21:10:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 września 2018 20:45:13 UTC+2 użytkownik Bogdan B. napisał:
    > Zastanawialiście się ile najdłużej czekaliście, żeby załatwić sprawę na
    > infolinii? Właśnie skończyłem rozmowę z Aliorem: 1 godzina 36 minut.
    > To mój rekord (chyba) za ostatnie 20 lat.
    > Miał ktoś dłużej?

    nie pamiętam kiedy ostatni raz miałem potrzebe dzwonić na infolinię bankową.
    Ale ja jakiś dziwny(albo normalny;)) bo konto od lat w tym samym miejscu do tego
    dwie(moja i żony) debetówki więc i potrzeb dzwonienia nie było.
    A gdybym miał jednak potrzebe dzwonić to czekałbym max 4 sygnały- kulturalni ludzie
    po max tylu odbierają
    Ps
    Ile "darmowych" wiśni Alior Tobie obiecał ze aż półtora godziny straciłeś?

  • 4. Data: 2018-09-07 23:12:37
    Od: "Bogdan B." <b...@p...neostrada.pl>

    W dniu 2018-09-07 o 21:10, Kris pisze:
    > Ile "darmowych" wiśni Alior Tobie obiecał ze aż półtora godziny straciłeś?

    Żadnej.
    Otwierałem konto mocno oszczędnościowe.
    Trudno powiedzieć że straciłem sporo się działo w tym czasie :-)

  • 5. Data: 2018-09-08 01:49:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Sep 2018 12:10:47 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    > Ale ja jakiś dziwny(albo normalny;)) bo konto od lat w tym samym miejscu do tego
    dwie(moja i żony) debetówki więc i potrzeb dzwonienia nie było.

    braku dzwonienia to nie gwarantuje ... ale zmniejsza ilosc/szanse

    > A gdybym miał jednak potrzebe dzwonić to czekałbym max 4 sygnały- kulturalni ludzie
    po max tylu odbierają

    Faktycznie dawno nie dzwoniles.
    Odbieraja po jednym sygnale ... i "wszyscy nasi konsultanci sa zajeci,
    prosze czekac lub zadzwonic pozniej". Tak jak wszedzie zreszta.

    Wiec czekasz, a licznik bije. A nie, nie bije, bo masz nielimitowane
    rozmowy :-)

    > Ps
    > Ile "darmowych" wiśni Alior Tobie obiecał ze aż półtora godziny straciłeś?

    A tam od razu straciles ... wlaczasz glosnik i robisz swoja robote. A
    w tle muzyczka leci :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-09-08 09:30:21
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Żadnej.
    > Otwierałem konto mocno oszczędnościowe.

    Ja otworzyłem kilkoma kliknięciami.

  • 7. Data: 2018-09-08 12:08:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-09-08 o 01:49, J.F. pisze:

    > A tam od razu straciles ... wlaczasz glosnik i robisz swoja robote. A
    > w tle muzyczka leci :-)

    Jesteś piąty w tej kolejce.

  • 8. Data: 2018-09-08 20:37:39
    Od: "Bogdan B." <b...@p...neostrada.pl>

    W dniu 2018-09-08 o 09:30, wiatrak pisze:

    >  Ja otworzyłem  kilkoma kliknięciami.

    Bo wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
    Ja nie.

  • 9. Data: 2018-09-08 22:00:55
    Od: d...@g...com

    > Zastanawialiście się ile najdłużej czekaliście, żeby załatwić sprawę na
    > infolinii? Właśnie skończyłem rozmowę z Aliorem: 1 godzina 36 minut.
    > To mój rekord (chyba) za ostatnie 20 lat.
    > Miał ktoś dłużej?

    W roku 2004 pracowalem jako konsultant telefoniczny na infolinii technicznej
    Neostrady. Jak wprowadzili Neostrade 128 kbs za 59 zl z modemami Sagem na USB (
    https://bit.ly/2wWuPgj ), to ludzie dzwonili, zeby im pomoc to zainstalowac, albo
    zglosic jakis problem. Na infolinie bardzo trudno bylo sie dodzownic w ciagu dnia. W
    zwiazku z tym, ze infolinia byla calodobowa, to ludzie ustawiali sobie budziki np. na
    godz. 3 w nocy, bo wtedy byla szansa na dodzownienie sie. Najdluza moja rozmowa z
    klientem to blisko 4 godziny. W czasie tej rozmowy przeinstalowalismy z klientem
    Windowsa.
    Tylko ww. historia oczywiscie nie ma nic wspolnego z bankami. Najdluzsze czasy
    oczekiwania mialem jakis roku temu na infolinie T-mobile (w celu odblokowania karty).
    Najpierw oczekiwanie kilkanascie minut a potem kilkukrotna weryfikacja, ktorej nie
    moglem przejsc, bo pytano niejednoznacznie o rozne produkty, ktore sie posiada w tym
    banku.

  • 10. Data: 2018-09-09 08:57:22
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Bo wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
    > Ja nie.

    Ja tez nie wyraziłem stałej zgody, ale w Aliorze jest opcja:

    "Drogi kliencie,
    Nie wyraziłeś zgody marketingowej w Alior Bank
    Jeżeli chcesz zapoznać się z naszą ofertą, zaznacz poniższą tymczasową
    zgodę na marketing produktów w Alior Bank, która będzie ważna tylko w
    trakcie obecnego logowania"

    Wystarczy zahaczyć w okienku zgodę, otwierają się oferty i możliwość
    założenia tego konta mocno oszczędnościowego.
    Po wylogowaniu wyrażona zgoda przestaje być aktualna.

    Ale jak ty wolisz czekać 90 minut na konsultanta........

    Wolno Ci :)