  • 11. Data: 2008-10-07 16:23:24
    Temat: Re: Ile można wywieźc walutyza granicę ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Komu, jak na granicy nikogo nie ma? Jak te przepisy sie maja do
    > Schengen?

    One juz wczesniej mialy sie raczej srednio do rzeczywistosci.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2008-10-07 16:53:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > One juz wczesniej mialy sie raczej srednio do rzeczywistosci.

    Ale co innego przepis, do ktorego mozesz sie zastosowac, a co innego
    teraz...

    MJ

  • 13. Data: 2008-10-07 17:11:35
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Michal Jankowski napisał(a) w wiadomości: <2...@c...fuw.edu.pl>...

    >Komu, jak na granicy nikogo nie ma? Jak te przepisy sie maja do
    >Schengen?

    Musisz poszukać :) Tylko nie wiem, czy wtesy przekroczenie się nie
    opóźni.
    Schengen nie dotyczy chyba przemieszczania się gotówki ale osób?

    [OT] Jeszcze przez Schengen Ba! nawet przed wejściem do UE musiałem
    kiedyś pograniczników w Świnoukściu szukać. Przy opuszczeniu
    Polski byli tam jacyś skrupulatni, przy przybyciu do kraju pies z
    kulawą nogą się nie zainteresował.
    Arek

  • 14. Data: 2008-10-08 11:14:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> writes:

> [...]
    > kiedyś pograniczników w Świnoukściu szukać. Przy opuszczeniu
    > Polski byli tam jacyś skrupulatni, przy przybyciu do kraju pies z

    No co chcesz, przeciez to normalne. Z raju ludzie uciekali, a jak ktos
    do niego przyjezdzal to pewnie mial podstawy. WOP takie rzeczy dobrze
    wie :-)

    Co innego wschodnia granica.
    --
    Krzysztof Halasa