    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile jest wart PKO BP ?
    Date: Tue, 12 Oct 2004 19:53:29 +0200
    Sender: o...@P...ONET.PL@83.168.75.10

    > Jak ktoś pisze dyrdymały nie poparte niczym to nie różni się specjlanie od
    > tych staczy którzy nie wiedzą co kupują.

    W tym bankiem bedzie przeciez zawsze rzadzic koalicja, ktora wygra wybory
    parlamentarne, obsadzac bank swoimi prezesami itd., po drugie jaki postep
    zrobil ten bank w porownaniu do konkurencji to chyba kazdy widzi, jezeli w
    takim tempie bedzie sie zmienial jak dotychczas to czasu mu zabraknie. Jego
    klienci emeryci przywiazani do nazwy PKO powoli wymieraja, takze nie wiem
    czy przyszlosc tego banku jest taka rozowa. Oferta depozytow
    niekonkurencyjna to chyba kazdy widzi.