    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ikea,Visa Raiffeisen,odsetki...?
    Date: Sun, 15 Feb 2004 10:04:03 +0100

    On Sat, 14 Feb 2004 20:42:46 GMT, arkv8 <a...@d...posta.com>
    wrote:

> [...]
    >zwrocic jedna rzecz. Facet w obsludze klienta zamiast zdjac 173PLN z
    >karty (anulowac transakcje) dobil 173PLN. 29.12.2003 Ikea wyslala pismo
    >do Centrum Autoryzacji Kart z informacja o pomylce. Ostatni dzien okresy
    >rozliczeniowego mojej karty to 31.12.2003. Okolo 10.01.2003 dostalem
    >rachunek z Raiffeisen. Zamiast miec 173PLN mniej, mialem 346PLN wiecej
    >(173PLN nie zdjete za towar, ktory zwrocilem + 173PLN, ktore gosc
    >dobil). Termin platnosci rachunku karty to 21.01.2004. Zaplacilem w
    >terminie ale kwote rach. pomniejszylem o 346PLN. Kilka dni temu dostalem
    Moim zdaniem zrobiłeś błąd bo nie napisałeś reklamacji do banku. Moim
    zdaniem powinieneś pisać reklamację, załączając do niej kopię pisma od
    Ikea ... możesz mieć nadzieję, że sami naprostują tą sytuację, ale ja
    w to szczerze wątpie ;(. Pisz reklamację ...

    >2x (-173PLN) data rozliczenia transakcji to 5.01.2004
    >Odsetki od salda zadluzenia 59.08PLN.
    >
    >Czy powinni/moga naliczyc odsetki czy nie? Centrum Autoryzacji Kart
    >dostalo papier 29.12 (mam kopie i potwierdzenie wyslania).
    Moim zdaniem nie powinni, ale pewnie zrobił to za nich system, i nie
    zawracali sobie głowy jakimś pismem od Ikea ... reklamuj.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com