  • 11. Data: 2006-08-18 09:30:10
    Temat: Re: Idealnakarta - jednak nie na dowód :)
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > Konkluzja: sami nie wiedzą czego chcą!

    generalnie czesto nie wiedza nawet czego nie wiedza :(
    przyklad z wczoraj.
    dzwoni do mnie jakas laska z monitoringu zobowiazan
    i uprzejmie informuje ze katastrofa bo mam ponad 6 stow juz wymagalnego na kk
    ja uprzejmie informuje ze owa wartosc to aktualnie wykorzystany limit
    a wymagalne to ona moze widziec raptem kilkadziesiat zlotych
    i to dopiero w dacie ktora nadejdzie za 3 dni, i to jesli faktycznie
    nie zostanie wyegzekwowana miminum payment jutro,
    laska sie zaczyna jakac,zwoje mozgowe pracuja ze slysze przez sluchawke,
    po czym przeprasza mnie za klopot i generalnie za glod w somalii rowniez.
    rece opadaja :( ale coz za buta i pewnosc siebie na poczatku rozmowy ;-)

    SW

  • 12. Data: 2006-08-18 14:52:00
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > nie daja

    mi dali w kwietniu, z 1000 zł limitem, i bez oplaty za wydanie, uzytkowanie czy cos.
    Mam i nawet korzystam (do płatnosci w necie)

    fotech