  • 11. Data: 2004-12-04 14:29:05
    Temat: Re: Idealna?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:
    > To co. Może małe podsumowanko.
    > A może ktoś na swojej stronie (Michał?) zrobi ankietę ze wszystkimi
    > cechami i każdy będzie mógł zagłosować np. na max. 5. Podsumujemy i
    > banki będą wiedziały o co Nam chodzi ;))

    Karol chyba taka ankiee juz u siebie robil?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 12. Data: 2004-12-04 14:34:46
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Karol chyba taka ankiee juz u siebie robil?

    Coś kojarzę, ale chyba było dawno?
    Czy można było głosowac na konkretne karty czy pożądane cechy kart?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 13. Data: 2004-12-04 14:53:04
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:cos5bv$tdj$1@news.dialog.net.pl...
    > No właśnie, jakie cechy powinna mieć idealna karta kredytowa?:)
    > Długi grace perdiod, niskie oprocentowanie, niska opłata za wydanie,
    > bezpłatny podgląd (internet/call center), coś jeszcze Wam przychodzi
    > na myśl?

    Zwolnienie z kolejnych opłat rocznych przy uwzględnieniu obrotów.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-12-04 15:22:28
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > Zwolnienie z kolejnych opłat rocznych przy uwzględnieniu obrotów.

    Takie karty juz są. MultiBank i BPH.

  • 15. Data: 2004-12-04 15:39:12
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > Takie karty juz są. MultiBank i BPH.

    Multi: średnie obroty z 6 miesiecy - VC 1000zl/mc, VG 2000zl/mc, VP
    3000zl/mc

  • 16. Data: 2004-12-04 22:20:13
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Darek" <0...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Żeby sama się spłacała :)
    >
    > Darek

    I żeby jeszcze wiedziała , jak korzystać
    z grup dyskusyjnych...

  • 17. Data: 2004-12-04 22:21:04
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Takie karty juz są. MultiBank i BPH.
    A czy ktos mówił, że nie są idealne...??

  • 18. Data: 2004-12-04 22:24:51
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    > Multi: średnie obroty z 6 miesiecy - VC 1000zl/mc, VG 2000zl/mc, VP
    > 3000zl/mc

    W Multi - nieoficjalnie.
    A poza tym co z tego?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 19. Data: 2004-12-04 23:22:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "wkg" <w...@p...onet.pl> writes:

    > Znam tylko jedna na prawde wazna ceche: Nie powinna to byc w zadnym wypadku
    > karta ubezpieczona przez zewnetrznego ubezpieczyciela. Bank powinien
    > _natychmiast_ wycofywac reklamowana trasakcje bez procesu reklamacji.

    Po co? Wystarczy, ze nie byloby mozliwosci dokonania fraudu, nawet
    w przypadku kradziezy karty. Jak? Karty elektroniczne moga to praktycznie
    zapewnic, choc bezpieczenstwo zwieksza sie razem z (niewielkim)
    zmniejszeniem wygody (np. hasla jednorazowe lub cos w stylu S/KEY
    dla karty).
    Wtedy pozostaje jedynie wymuszenie podania PINu na kliencie, ale to
    raczej pomijalny problem, przynajmniej na razie.

    > umozliwi Ci funkcjonowanie za granica lub powrot do domu w przypadku, gdy
    > transakcja ktorej nie wykonales pozostawi Cie na przyklad w Londynie ( dokad
    > samolot w obie strony kosztuje w tanich liniach 200 PLN a z dnia na dzien w
    > Locie albo BA znaaaaacznie wiecej ) bez grosza przy duszy.

    Sa jeszcze autobusy :-)
    Zdaje sie, ze mozna dostac pozyczke w ambasadzie, a jak ktos ma np. rodzine
    to wystarczy jakis Western Union, jesli nie mozna zaplacic w Polsce
    (np. owa rodzina).

    > - bezplatne wydanie poza granicami kraju karty zastepczej w miejsce
    > zagubionej

    Po co niegubiacy maja za to placic? Wystarczy mniej-wiecej "po kosztach
    banku".

    > - rozliczanie transakcji za granica w walucie w ktorej najczesciej
    > bedziesz robil zakupy ( Euro w Europie, $ w USA )

    A to by bylo niezle. Wraz z mozliwoscia podpiecia do roznych kont.

    > Co do oprocentowania - wynosi zero % jezeli splacasz w terminie, grace
    > periods sa zblizone.

    Dla mnie to moglaby byc nawet karta charge. Ale pewnie banki ich nie
    lubia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2004-12-05 07:35:45
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:cosfod$tdj$3@news.dialog.net.pl...

    > Mam na myśli to, że idziesz do Banku ze zdjęciem kota/psa/rybki/etc.,
    > czekasz jakiś tam czas i dostajesz piękną, nową kartę z wizerunkiem n.p.
    > teściowej ;)

    Jak to ?

    Idziesz do banku ze zdjeciem kota, a dostajesz nowa karte z wizerunkiem
    teściowej ? Cos tu nie gra.

    :-)))