  • 1. Data: 2014-05-22 11:56:17
    Temat: Idea DRUGA lokata happy
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Zalozylem natenczas onegdaj miesiac temu lokate happy. Ostatnio
    dzwonila idealinka ze mam mozliwosc zalozyc druga na tych samych
    warunkach. Zbylem ja bo nie moglem rozmawiac. Korzystaliscie z tej
    oferty? To naprawde druga happy czy moze happy z ubezpieczeniem?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 2. Data: 2014-05-22 12:42:26
    Temat: Re: Idea DRUGA lokata happy
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

> [...]
    > warunkach. Zbylem ja bo nie moglem rozmawiac. Korzystaliscie z tej
    > oferty? To naprawde druga happy czy moze happy z ubezpieczeniem?

    Polecam dzisiejszy tekst i komentarze pod tekstem
    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,16005
    832,Na_dwoch_lokatach_umiescili_przeszlo_30_tys__zl_
    _Zostalo___.html

  • 3. Data: 2014-05-22 13:05:35
    Od: jj <p...@w...pl>

    Ale rozumiesz różnicę pomiędzy lokatą a poliso-lokatą?

  • 4. Data: 2014-05-22 14:16:19
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    > Ale rozumiesz różnicę pomiędzy lokatą a poliso-lokatą?

    Rozumiesz, że w umowach w nagłówku nie ma (i nie będzie) napisu
    poliso-lokata?
    Umowy są tak pisane, że tylko pro prawnik/finansista zrozumie o co chodzi. I
    uwierz mi nie tylko osoby w wieku 70+ płaczą po nocach, że mają zablokowane
    środki na X lat.
    Zobacz ile ludzi się potknęło na różnych "lokatach" Getinu:
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,383,117326220,,Oszuka
    ni_przez_GETIN_BANK_na_lokacie_.html?v=2

    Po prostu lojalnie ostrzegam.
    W moim kręgu znajomych jest niepisana zasada, żeby omijać firmy Pana Leszka
    dalekim łukiem.

  • 5. Data: 2014-05-22 22:01:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Po prostu lojalnie ostrzegam.
    > W moim kręgu znajomych jest niepisana zasada, żeby omijać firmy Pana
    > Leszka dalekim łukiem.

    to błąd, należy korzystać z tych usług, które są dla ciebie korzystne i
    odpowiadają potrzebą + które ROZUMIEMY!

    powtarzam, autor tekstu wykazał się brakiem elementarnej wiedzy nt. tego
    co opisywał

    ps
    unikajcie samochodów na F, ja i moi znajomi ich nie kupujemy, ponoć są
    strasznie awaryjne, a w ASO sami oszuści pracują!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-05-23 09:34:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 22 May 2014 12:42:26 +0200, "Vikku" <B...@w...pl> wrote:

    >Polecam dzisiejszy tekst i komentarze pod tekstem
    >http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,1600
    5832,Na_dwoch_lokatach_umiescili_przeszlo_30_tys__zl
    __Zostalo___.html
    Wkleiles to "bo tak" czy nawiazujesz do mojego pytania o druga lokate
    happy? Mozesz rozwinac temat co dokladnie jako druga proponuje idea?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 7. Data: 2014-06-07 22:50:19
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

> [...]
    > unikajcie samochodów na F, ja i moi znajomi ich nie kupujemy, ponoć są
    > strasznie awaryjne, a w ASO sami oszuści pracują!

    podpisuj sie ze pracujesz w openie, albo innym getinie

  • 8. Data: 2014-06-09 21:13:43
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Vikku" <B...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiesz, że w umowach w nagłówku nie ma (i nie będzie) napisu
    > poliso-lokata?
    > Umowy są tak pisane, że tylko pro prawnik/finansista zrozumie o co chodzi.

    No mi jakos daleko do prawnika a nie ma szans zeby ktos mi wcisnal
    pseudolokatę.

> [...]
    ni_przez_GETIN_BANK_na_lokacie_.html?v=2

    > Po prostu lojalnie ostrzegam.
    > W moim kręgu znajomych jest niepisana zasada, żeby omijać firmy Pana

    Fakt ze banki czarneckiego kombinują jak mogą żeby wydymać klienta, ale z
    drugiej strony to trzeba być kompletnym idiotą, żeby się na to nabrać. No
    sory, przeciez tych umow nie podpisują osoby ubezwłasnowolnione, chore
    psychicznie. Umowa to umowa, umowili sie ze za 15 lat dostaną kasę to niech
    czekają.

    Pzdr

  • 9. Data: 2014-06-09 22:25:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Fakt ze banki czarneckiego kombinuj? jak mog? ?eby wydyma? klienta, ale z
    > drugiej strony to trzeba by? kompletnym idiot?, ?eby si? na to nabra?. No
    > sory, przeciez tych umow nie podpisuj? osoby ubezw?asnowolnione, chore
    > psychicznie. Umowa to umowa, umowili sie ze za 15 lat dostan? kas? to niech
    > czekaj?.
    >
    > Pzdr

    dokładnie tak jak piszesz, nie trzeba być wielce oświeconym, aby się
    zorientować co się podpisało + jest jeszcze 30 dni aby się z tego (bez
    kosztów) wykręcić

    --
    pozdrawiam
    RobertS