eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdea Bank - zerwanie lokaty, przelew środków, SMS autoryzacyjny › Re: Idea Bank - zerwanie lokaty, przelew środków, SMS autoryzacyjny
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Idea Bank - zerwanie lokaty, przelew środków, SMS autoryzacyjny
    Date: Sat, 6 Feb 2016 12:00:38 +0000 (UTC)

    Użytkownik kto_masz k...@o...pl ...

    > Witam,
    > jak ktoś zakłada lokaty w Idea Banku przez internet a nie ma tam konta
    > na które bezpiecznie może przelać środki, to niech uważa. Wysłałem do
    > nich maila z prośbą o "załatanie" luki w systemie. Poczekamy, zobaczymy
    > czy załatają...
    >
    > *****
    > W procesie zrywania lokaty i wskazania numeru rachunku na który mają
    > zostać przelane środki zauważyłem pewną lukę, a mianowicie SMS
    > potwierdzający tego typu operacje nie ma w swojej treści podanego numeru
> [...]

    Pełna zgoda.
    Własnie kilka dni temu likwidowałem lokatę.
    Konkretnie 1 lutego.
    Do dzis kasa do mnie nie dotarła.
    Wczoraj chciałem sprawdzic, czy na pewno nic sie nie stało z numerem
    rachunku i dupa - w smssie nie ma.
    Co prawda sprawdzałem na kolejnym ekranie przy potwierdzaniu ale kto to
    wie.

    Mam sie zaczac martwic?