  • 21. Data: 2011-01-14 17:07:23
    Temat: Re: Idea Bank zadzwonił...
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    news:69b6b422-a98d-4d65-b929-cd5ff8662105@15g2000vbz
    .googlegroups.com...
    Dla indywidualistów jest odpowiednik lokaty optymalnej/codziennej,
    nazywa się lokata idealna i ma +0,2% w stosunku do sióstr :)
    --------------------
    Nie tak dawno mieli jeszcze tak jak siotrzane banki. Czyzby zwiastowalo to
    podwyzke w OF/GO?

  • 22. Data: 2011-01-23 19:38:16
    Od: Jason Bourne <m...@g...com>

    On 14 Sty, 18:07, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Nie tak dawno mieli jeszcze tak jak siotrzane banki. Czyzby zwiastowalo to

    Idea musi ściągnąć klientów, więc muszą mieć lepszą ofertę, żeby czym
    zachęcić klienta. Ja jak na razie jestem bardzo zadowolony i z oferty
    i kontaktu z infolinią IB. Czekam teraz jak wprowadzą rachunki dla
    firm, bo chętnie przeniósłbym tam rachunek firmowy - oczywiście pod
    warunkiem, że konto będzie za free :)