  • 1. Data: 2014-09-05 20:46:39
    Temat: Idea Bank w dalszym ciągu bez wiedzy klienta zmienia lokaty na odnawialne!
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Samcik pisał o tym procederze grubo ponad dwa lata temu:

    http://samcik.blox.pl/2012/02/Czary-przy-skarbcu-czy
    li-bank-sam-zmienil.html

    A te psie krwie z IdeaBank w dalszym ciągu zmieniają odnawialność lokat!

    Jestem na 100% pewny, bo sobie nawet dla pewności zapisałem, że wyłączyłem
    odnawialność od razu po założeniu dwóch lokat i podałem rachunek w Meritum Bank do
    zwrotu.

    Lokata miała się skończyć, środki miały trafić na określone konto a teraz mamy
    weekend, więc środki przyblokowane! Poza tym przelew z zerwanej lokaty zawsze trwa u
    nich dłużej niż po normalnym zakończeniu.

    Zaraz mnie szlag jasny trafi!

    Nasmarowałbym pismo do KNFu, już drugie na holding Czarneckiego, ale szmaciarze z
    IdeaBank dobrze wiedzą że nie mam jak im udowodnić tej zmiany.

  • 2. Data: 2014-09-05 21:33:03
    Od: darcin <d...@p...lp>

    W dniu 05.09.2014 20:46, az.anonim pisze:

    > A te psie krwie z IdeaBank w dalszym ciągu zmieniają odnawialność lokat!

    I nie tylko odnawialność. Również zmieniają wysokość oprocentowania
    lokaty. Lokata Supernowa dla nowych środków 3,75% potwierdzone wydrukiem
    PDF. Po kilku dniach kontrola konta a tam widnieje oprocentowanie 3,30%,
    bez powiadomienia przez "psie krwie" o zmianie odsetek. Infolinia
    tłumaczy brak nowych środków w saldzie rachunku a były to nowe środki
    "psie krwie". Podziękowałem.

    /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/

  • 3. Data: 2014-09-06 22:55:05
    Od: darcin <d...@p...lp>

    W dniu 05.09.2014 20:46, az.anonim pisze:

    > A te psie krwie z IdeaBank w dalszym ciągu zmieniają odnawialność lokat!

    To racja. "Psie krwie".