  • 1. Data: 2014-09-05 13:57:56
    Temat: najlepsze (lub najmniej beznadziejne) konto oszczędnościowe dla firm - w którym banku?
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    zdaję sobie sprawę że ogólnie mówiąc oferta rachunków oszczędnościowych dla podmiotów
    wpisanych do KRS jest po prostu beznadziejna, odsetki żałośnie niskie, a często
    warunkiem założenia takiego rachunku jest płatny rachunek firmowy.

    mam pytanie do tutejszych znawców:

    w jakim banku założyć firmowe konto oszczędnościowe?
    niestety, musi to być konto firmowe, nie może być osobiste

  • 2. Data: 2014-09-05 18:02:19
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 05/09/2014 13:57, zarząd komplementariusza wrote:
> [...]
    >
    > w jakim banku założyć firmowe konto oszczędnościowe?
    > niestety, musi to być konto firmowe, nie może być osobiste

    MERITUM - wszystko free, nie oszczędnościowe, ale lokaty 1/3/6/12m -
    2,7/2,8/2,9/3,0%
    Zakładanie trwało długo (pisałem, ale to dla ZZ) ale jest IDEALNE. Jakby
    co chętnie wezmę 70 za polecenie.

    Pzdr. mx

  • 3. Data: 2014-09-08 11:03:54
    Od: m...@g...com

    Ja mam co prawda osobiste w Banku SMART, ale widzę, że mają też takie samo firmowe. W
    skali roku 4% doo 50 tys. zł a powyżej 3%. Chyba najlepsza oferta na rynku
    http://www.banksmart.pl/oszczednosci/smart-biznes-pr
    ocent/