  • 1. Data: 2014-09-05 17:35:27
    Temat: Getin Online - r e e e e e f l e e e e k s ż ó ó ó ó ł w i a a a a
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Dziś dzwoni Getin Online. Oho, myślę, pewnie znowu będą wciskać
    jakiś oszukańczy produkt. Ale pani mówi, że dzwoniłem na infolinię i
    obiecali oddzwonić. No to przypomniałem sobie - dzwoniłem do nich
    jakieś dwa tygodnie temu. Obiecali oddzwonić. A że to bardzo słowny
    bank, to i oddzwonili. Ale już nie pamiętałem o co mi chodziło w
    momencie dzwonienia :-D Toż to całe 14 dni, całe 20160 minut. Zaiste
    refleks godny wyścigowego żółwia.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 2. Data: 2014-09-05 18:12:38
    Temat: Re: Getin Online - r e e e e e f l e e e e k s ż ó ó ó ó ł w i a a a a
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 05/09/2014 17:35, Zbynek Ltd. wrote:

    >Toż to całe 14 dni, całe 20160 minut. Zaiste refleks
    > godny wyścigowego żółwia.

    Eeee, to expresowo, BZ WBK ZPE (znienawidzony przez Eneuela) oddzwonił
    po pół roku. Nie mogłem zawrzeć porozumienia na eFakturę, ale w
    międzyczasie wniosek wygasł i zawarłem na drugi i wszystko śmigało.

  • 3. Data: 2014-09-06 13:36:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 5409e0f7$0$26851$6...@n...neostrada.pl

    > Eeee, to expresowo, BZ WBK ZPE (znienawidzony przez Eneuela) oddzwonił po pół roku.
    Nie mogłem zawrzeć porozumienia na eFakturę,
    > ale w międzyczasie wniosek wygasł i zawarłem na drugi i wszystko śmigało.

    Czas to pieniądz -- banki mają dużo pieniędzy; banki kreują pieniądz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-09-06 20:57:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 września 2014 17:35:27 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Zaiste refleks godny wy�cigowego ��wia.
    W 2007 poszukiwałem kredytu na budowę domu.
    Zapytania złożyłem w kilku bankach.
    Budowe dokończyłem w lipcu 2008 i wprowadziłem się do wybudowanego domu.cdzies tak na
    przełomie 2008/209 dostałem telefon z jednego banku.
    Miła Pani mówi: składał Pan wnisoek o kredyt mieszkaniowy, czy moge Panu przedstawić
    ofertę;)
    A jak już o tym:
    Millennium bank- złożyłem wniosek na kwotę XXX PLN bo tyle wg mnie potrzebne było na
    budowę.
    Z millenium oddzwonili że są w sklonni mi kedyt udzielic ale w kwocie 0,5* XXXpln bo
    wg ich analityków taka kwota wystarczy na dokończenie budowy;)
    Zaproponowałem więc że ok że się zgadzam ale niech oni organizują budowę kupuja
    materiały itp skoro wg nich wystarczy a ja się wprowadze na gotowo i będe spłacał;)
    Nie poszli na to.

  • 5. Data: 2014-09-08 08:32:11
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > oddzwonili. Ale już nie pamiętałem o co mi chodziło w momencie
    > dzwonienia :-D Toż to całe 14 dni, całe 20160 minut. Zaiste refleks

    U mnie IdeaBank tak zrobił. Też po dobrych 2 tygodniach dzwonili. Widać
    cały klan pana C. tak ma.

    --
    Grzexs