  • Data: 2015-04-15 23:09:30
    Temat: Re: Idea Bank nie zwraca w terminie pieniędzy z lokat.
    Od: "az.anonim" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 23:04:21 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > Pewnie tak było. I powiem więcej jestem na 99,999% pewny, że ostatnio
    > zaraz po założeniu lokat odklikałem ich odnawialność i podałem nr konta
    > do zwrotu a mimo, wszystko i tak lokaty się odnowiły.

    Powiem tak: miałem identyczną sytuację a o podobnych czytałem na tej grupie i innych
    forach/blogach.

    Oczywiście złożyłem reklamację na to, że wyklikane przeze mnie lokaty nieodnawialne w
    magiczny sposób stały się odnawialne. Po kilku dniach dostałem odpowiedź
    telefoniczną, w której zapewniono mnie że dział techniczny zweryfikował moje
    zgłoszenie i że podobno od momentu założenia lokaty status odnawialności nie został
    zmieniony...

    Moim zdaniem robią to z premedytacją i rżną głupa. Niestety nie mam dowodów, chociaż
    następnym razem jak będę zmieniał status odnawialności zrobię print-screena i zapiszę
    źródło strony żeby mieć dowód.