  • 1. Data: 2002-04-10 09:11:43
    Temat: Ide zamknąc citikonto
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Właśnie zdecydowałęm się zmknąć konto w citi. Słyszałem, że robią z tym
    problemy. Doradźcie mi, jak mam postąpić, aby operacja to poszła szybko i
    sprawnie. Dzięki

  • 2. Data: 2002-04-10 09:50:42
    Temat: Re: Ide zamknąc citikonto
    Od: konto Malvina <m...@p...net>

    w...@p...onet.pl wrote:

    > Właśnie zdecydowałęm się zmknąć konto w citi. Słyszałem, że robią z tym
    > problemy. Doradźcie mi, jak mam postąpić, aby operacja to poszła szybko i
    > sprawnie. Dzięki

    Dlaczego chcesz skasowaćkonto w Shitbanku?
    Pytam bo moi znajomi to głównie klienci Shitbanku... może im doradzę coś ;)

  • 3. Data: 2002-04-10 09:58:45
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Dlaczego chcesz skasowaćkonto w Shitbanku?
    > Pytam bo moi znajomi to głównie klienci Shitbanku... może im doradzę coś ;)

    Bo średno daje temu bankowi ponad 25 zl miesiecznie, a dla mnie to
    duzo...Przechodze na e-konto Lukasa.

  • 4. Data: 2002-04-10 10:55:34
    Od: <e...@w...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie zdecydowałęm się zmknąć konto w citi. Słyszałem, że robią z tym
    > problemy. Doradźcie mi, jak mam postąpić, aby operacja to poszła szybko i
    > sprawnie. Dzięki
    >
    > --
    Mi nierobili zadnych problemow poprosili tylko grzecznie o splate debetu.
    Moze jajlepiej przed zamknieciem miec debet???

    Piotrek

  • 5. Data: 2002-04-10 10:56:08
    Od: <e...@w...pl>

    > Bo średno daje temu bankowi ponad 25 zl miesiecznie, a dla mnie to
    > duzo...Przechodze na e-konto Lukasa.

    Dobry wybor

    Piotrek

  • 6. Data: 2002-04-10 10:57:09
    Od: <e...@w...pl>

    Użytkownik "konto Malvina" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > Dlaczego chcesz skasowaćkonto w Shitbanku?
    > Pytam bo moi znajomi to głównie klienci Shitbanku... może im doradzę coś
    ;)

    Citi to bank moze ciut mniej marmurowy niz Pekao ale bylo niebylo jest drogi

    pozdr
    Piotrek

  • 7. Data: 2002-04-10 13:19:47
    Od: " " <f...@N...poczta.gazeta.pl>

    idziesz do banku wypełniasz druczek zamknięcia konta, ale jeśli masz debet to
    MUSISZ mieć odliczoną kwotę do wpłaty !!!

  • 8. Data: 2002-04-10 13:48:48
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    w...@p...onet.pl wrote:
    > Właśnie zdecydowałęm się zmknąć konto w citi. Słyszałem, że robią z tym
    > problemy. Doradźcie mi, jak mam postąpić, aby operacja to poszła szybko i
    > sprawnie. Dzięki

    Koniecznie weź od nich papierowe potwierdzenie złożenia dyspozycji
    zamknięcia konta. Z pieczątka i podpisem.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 9. Data: 2002-04-10 15:33:32
    Od: <r...@o...pl>

    Ale jeśli nie miałeś kredytu, to oddadzą Ci pieniądze co do grosza. Gorzej z
    odsetkami od ROR. Obiecują odesłać na nowe konto, ale w moim przypadku czekam
    już trzy miesiące. Trzy razy interweniowałem (w tym raz oddziale) i nic. Te
    95gr jest chyba nie do odebrania. (Na pewno się nie opłaca, ale dalej żądam
    zwrotu - tak dla sportu).

    Nie zdziw się jak dostaniesz niedługo wyciąg z informacją, że pobrano opłatę za
    prowadzenie rachunku za okres kiedy konta już nie było. Miesiąc później jeszcze
    jeden. Nic się nie przejmuj - ten typ tak ma.