eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO › Re: INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-ma
    il
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO
    Date: Tue, 26 Feb 2002 10:43:16 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <a5flik$q52$1@news.tpi.pl>
    References: <a5ehr2$857$1@news.tpi.pl> <1...@t...net.pl>
    <a5eja0$dnv$1@news.tpi.pl> <qTFe8.135771$V52.1397056@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: pf18.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1014716820 26786 213.25.209.18 (26 Feb 2002 09:47:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Feb 2002 09:47:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:166303
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:qTFe8.135771$V52.1397056@news.chello.at...
    >
    > No ale jaki tu jest sens: klient zglasza reklamacje, ze nie dokonywal
    > transakcji na 10 tys. zlotych. Bank zwraca sie do Visy - która nie
    odpowiada
    > w ciagu 30 dni. I co ma zrobic bank? Oddac pieniadze klienowi, a samemu
    > czekac na odpowiedz? Wedlug mnie to zbyt duze pole do naduzyc...
    >

    Poufne regulacje organizacji nie interesuja klienta. Przede wszystkim
    dlatego, ze klient noe moze zapoznac sie z nimi. Dla klienta i banku wiazaca
    jest umowa zawarta miedzy nimi. POniewaz umowy te nie precyzyja w sposob
    odrebny terminow rozpatrywania reklamacji kartowych, nalezy korzystac z
    ogolnie przyjety zasad rozpatrywania reklamacji.
    Po drugie termin 6 m-cy jest tak samo zludny jak to, ze transakcje virtualne
    sa uznawane default. Ja w ciagu kilkuletniego uzywania juz kart musialem
    tylko raz skladac reklamacje [odpukac w niemalowane ;)]. Dotyczylo to
    wlasnie transakcji internetowej, Pieniadze zwrocone mi po rowno 6 m-cach, a
    to tylko dzieki uprzejmosci banku, bo do tego czasu odpowidzi z
    obslugujacego karte CKiC nie otrzymali. SLuczak na tej liscie pisal, ze na
    zwrot pieniedzy czekal 9 m-cy, czyli znacznie dluzej niz te 180 dni.
    Nalezy naciskac na banki aby w ciagu krotkiego czasu rozpatrywaly
    reklamacje. Wydaje mi sie, ze 30 dni jest okresem pozwalajacym na
    rozstrzygniecie sprawy [hehe, jeszcze kilka m-cy temu uwazalem, ze bankowi
    powinny wystarczyc 3 m-ce ;), WF chyba wtedy pisal o 4 tygodniach, a teraz
    zadaje pytanie o podstwe prawna ;)].

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1