    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO
    Date: Tue, 26 Feb 2002 00:58:27 +0100

    Uzytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@t...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:13544369335.20020226004125@toya.net.pl...

    > Niestety moim zdaniem nie jest tak rozowo, poniewaz tu nie chodzi o
    > reklamacje lecz o uzyskanie przez konsumenta w terminie 30 dni
    > odpowiedzi na swoja skarge. Oznacza to niestety, ze jesli klient
    > uzyska jakakolwiek odpowiedz z banku (chocby w stylu: "zajelismy sie
    > Panska sprawa - reklamacja w toku) w terminie 30 dni to aby wszczac
    > postepowanie przed Arbitrem Bankowym bedzie musial czekac do
    > zakonczenia postepowania reklamacyjnego - np owe visowe 6 miesiecy.

    Mozna ten zapis i tak interpretowac, ale nalezy pamietac, ze interpretacji
    bedzie dokonywal Arbiter. Jak klient dostanie taka odpowiedz, moze i tak
    zlozyc wniosek o wszczecie postepowania do Arbitra. Arbiter bedzie musial
    podjac decyzje, czy zajac sie ta sprawa, czy tez wniosek odrzucic. Co zrobi
    to sie zapewne juz niedlugo okaze.
    Jezeli takie wnioski beda odrzucane nie bede widzial sensu istnienia tej
    instytucji. Mam wrazenie, ze wlasnie sprawy kartowe beda najczesciej
    rozpatrywane przez Arbitra.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl