  • 1. Data: 2005-04-15 16:10:05
    Temat: [INGBSK] Obniżka oprocentowania - OKO - 4,75%
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    Zauważyłem przypadkiem wpłacając kase w oddziale.
    Nie chwalą się tym w transakcyjnym, ale informacje
    są już w Tabeli Oprocentowania:

    http://www.ingbank.pl/u235/navi/31245/

    Wszystkie konta (pewnie poza VIP) - 0,0%
    OKO w PLN spadło z 5,25/5,50% do 4,75/5,00%

    Zlikwidowali tez chyba jakiekolwiek lokaty zmienne,
    zostawili stałe a za zmienne robi OKO.

    --
    Pozdrowionka,
    Wilczek

  • 2. Data: 2005-04-15 16:14:27
    Temat: Re: [INGBSK] Obniżka oprocentowania - OKO - 4,75%
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Wilczek* napisał(a):

    > http://www.ingbank.pl/u235/navi/31245/
    > Wszystkie konta (pewnie poza VIP) - 0,0%
    > OKO w PLN spadło z 5,25/5,50% do 4,75/5,00%
    > Zlikwidowali tez chyba jakiekolwiek lokaty zmienne,
    > zostawili stałe a za zmienne robi OKO.

    Bez zmian został jeszcze eMAX+ w mBanku...

    Gree

  • 3. Data: 2005-04-15 16:21:20
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Bez zmian został jeszcze eMAX+ w mBanku...

    Jesli nie w ciagu najblizszego tygodnia to juz na pewno
    po kolejnej, prawie pewnej juz, obnizce stop przez RPP pod
    koniec miesiaca, obnizy mBank dla eMAX i VW dla PlusKonta.

    --
    Pozdrowionka,
    Wilczek

  • 4. Data: 2005-04-15 16:21:52
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Gree wrote:

    > Bez zmian został jeszcze eMAX+ w mBanku...

    Zapewne do przyszłego tygodnia ;-)

  • 5. Data: 2005-04-15 16:44:40
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2005 18:21:20 +0200, Wilczek napisał(a):

    > koniec miesiaca, obnizy mBank dla eMAX i VW dla PlusKonta.

    aMAX juz ruszyli, byle nie ruszali eMAX+

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 6. Data: 2005-04-15 16:46:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał Dąbrowski <d...@S...pl> wrote:
    > aMAX juz ruszyli, byle nie ruszali eMAX+

    Rusza. Na 4,8% :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-04-15 17:04:59
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Wilczek napisał:

    > Wszystkie konta (pewnie poza VIP) - 0,0%
    > OKO w PLN spadło z 5,25/5,50% do 4,75/5,00%

    I tym samym moja teoria legla w gruzach ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-04-15 18:42:03
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Rusza. Na 4,8% :)

    Ciekawe kiedy potanieja kredyty, np. odnawialny. Pewnie za 5-6 obnizek
    stop procentowych kredyt spadnie o 0.2% :(

    Pozdr.
    JD

  • 9. Data: 2005-04-15 20:14:09
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://www.ingbank.pl/u235/navi/31245/
    >
    > Wszystkie konta (pewnie poza VIP) - 0,0%
    > OKO w PLN spadło z 5,25/5,50% do 4,75/5,00%

    od kiedy obowiazuje ta obnizka?

  • 10. Data: 2005-04-15 21:41:43
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-04-15 18:10 :
> [...]
    >
    > Wszystkie konta (pewnie poza VIP) - 0,0%
    > OKO w PLN spadło z 5,25/5,50% do 4,75/5,00%
    >
    > Zlikwidowali tez chyba jakiekolwiek lokaty zmienne,

    Ostatnio (2 tyg. temu?) podnieśli cenę za drugą wypłatę z OKO z 5 zł na
    10zł i też sie nie pochwalili.
    w.

    --
    Jezus mu odpowiedział: "Zaprawdę, powiadam ci: Dziś ze Mną będziesz w raju"

    Łk. 23:43