  • 1. Data: 2005-04-15 13:20:00
    Temat: Wyplata awizowana
    Od: "Cynian" <c...@g...pl>

    Z pełnej taryfy prowizji i opłat dla rachunku walutowego w MultiBanku:

    1. Wpłaty gotówkowe --> 0,50% od wpłacanej kwoty
    2. Wypłaty gotówkowe awizowane --> bez opłat
    3. Wypłaty gotówkowe nieawizowane powyżej 500 USD lub 500 EUR --> 0,60% od
    wypłacanej kwoty

    pytanie: Co w tym konkretnym przypadku oznacza "wypłata awizowana", czy
    wypłata nieawizowana ponizej 500 $ jest bez oplat ?

    pozdr.
    cynian

  • 2. Data: 2005-04-15 13:21:00
    Temat: Re: Wyplata awizowana
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Cynian <c...@g...pl> wrote:
    > pytanie: Co w tym konkretnym przypadku oznacza "wypłata awizowana",
    > czy wypłata nieawizowana ponizej 500 $ jest bez oplat ?

    Tak.
    Nie oplaca im sie trzymac wiecej waluty w kasie..

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-04-15 13:39:53
    Od: " cynian" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Tak.
    > Nie oplaca im sie trzymac wiecej waluty w kasie..

    OK, a co trzeba zrobic zeby "zaawizowac" wieksza wyplate ? :-)

    pozdr.
    cynian

  • 4. Data: 2005-04-15 13:49:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    cynian <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > OK, a co trzeba zrobic zeby "zaawizowac" wieksza wyplate ? :-)

    No ja dzwonilem pod 0801300000 i powiedzialem, ze chce wyplacic te moje
    tysiaccos dolarow, tego a tego dnia, w takiej, a takiej placowce. I juz
    :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-04-15 13:58:54
    Od: " " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > No ja dzwonilem pod 0801300000 i powiedzialem, ze chce wyplacic te moje
    > tysiaccos dolarow, tego a tego dnia, w takiej, a takiej placowce. I juz

    To ostatnie pytanie: czy wiesz z jakim wyprzedzeniem trzeba dzwonic? :-)

    pozdr i dzieki za pomoc (albo ja jestem dziwny/slepy, albo w regulaminach i na
    www Multi nic na ten temat nie ma)

    cynian

  • 6. Data: 2005-04-15 14:03:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > To ostatnie pytanie: czy wiesz z jakim wyprzedzeniem trzeba dzwonic?
    > :-)

    yyy nie wiem :) zadzwon i sie zapytaj :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-04-15 14:10:43
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    wrote:

    > To ostatnie pytanie: czy wiesz z jakim wyprzedzeniem trzeba dzwonic?

    2 dni

  • 8. Data: 2005-04-15 14:17:23
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Cynian wrote:

    > 1. Wpłaty gotówkowe * --> 0,50% od wpłacanej kwoty

    * nie dotyczy posiadacza i pełnomocników rachunku

  • 9. Data: 2005-04-15 19:51:25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisal(a):

    > 2 dni

    Oj, ja kiedyś tydzień musiałem czekać, na wcześniej nie chcieli umówić.
    --
    Samotnik