  • 11. Data: 2005-07-01 06:20:18
    Temat: Re: [ING] sesje elixir
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>
    napisał w wiadomości news:i6frn354u5gj$.dlg@vahanara.pl...
    > Godziny realizacji poleceń przelewu i innych dyspozycji przez system
    > transakcyjny ING BankOnLine
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32000

    Myślę, że to deklaracja "na wszelki wypadek" dla nadgorliwych krytykantów.
    Zapewne w dniach natłoku tak się dzieje. Dziś (teraz 8:19) np. nic nie jest
    jeszcze zaksięgowane oprócz opłat i odsetek.
    Ja wielokrotnie zlecałem przelewy przed 19-tą, które zostały zaksięgowane na
    rachunkach w innych oddziałach ING natychmiast. Wielokrotnie zlecałem
    przelewy z ING Online chwilę przed 14-tą do mbank, które zostały
    zaksięgowane wieczorem tego samego dnia.
    Wielokrotnie zlecałem przelewy zagraniczne chwilę przed 14-tą i też wykonano
    je tego samego dnia.

  • 12. Data: 2005-07-01 07:04:24
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-07-01, :-(... <...@m...il> wrote:

> [...]
    > zaksięgowane wieczorem tego samego dnia.
    > Wielokrotnie zlecałem przelewy zagraniczne chwilę przed 14-tą i też wykonano

    Nie wiem jakie masz konto - u mnie z Komfort i ZYSK nic nie wyszło później
    niż 11:30 ..
    A to, że przelew pojawia się od razu w histori to dla jednych zaleta dla
    innch wada :)
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 13. Data: 2005-07-01 10:38:10
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 30 Jun 2005 19:40:02 +0200, na pl.biznes.banki, :-(... w wiadomości
    <news:da1b3c$392$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > ING Bank ma konta tanie i dobre. Razem to nie zachodzi.
    > Na moim koncie w ING pieniądze przychodzące są księgowane rano około 8-mej,
    [cut]
    > Te rano są z poprzedniego dnia.

    I według Ciebie, to konto należy do dobrych?
    :)}}}

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 14. Data: 2005-07-01 16:36:03
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:122btxuwt7ldf.dlg@krak.eu.org...
    > I według Ciebie, to konto należy do dobrych?

    Moje ING VIP jest dla mnie dobre, bo lepszego nie mam.

  • 15. Data: 2005-07-01 16:53:32
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to :-(... posłał(a) w świat wiadomość

    > Moje ING VIP jest dla mnie dobre, bo lepszego nie mam.

    INGowski VIP jest obsługiwany prawie tak dobrze (bo bez gwarancji i
    nieoficjalnie, kiedy nie ma natłoku zleceń), jak ja w darmowym
    Volkswagenie, Raiffeisenie, czy mBanku?

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 16. Data: 2005-07-01 17:15:49
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

    napisał w wiadomości news:1lpy6vijb70g9$.dlg@vahanara.pl...
    > INGowski VIP jest obsługiwany prawie tak dobrze (bo bez gwarancji i
    > nieoficjalnie, kiedy nie ma natłoku zleceń), jak ja w darmowym
    > Volkswagenie, Raiffeisenie, czy mBanku?

    To trudno porównywać. Inny jest zakres oferty.

    Dla mnie ROR ING BSK jest darmowy, choć nieoprocentowany. Mam wszystkie
    bankomaty polskie bezprowizyjne. Obsługuje operacje zagraniczne. Prowizje od
    bankomatów zagranicznych są względnie niskie. Oferuje "talię" kart,
    kredytów.
    Podobnie jak mbank daje zadowalające odsetki na różnych kontach lokacyjnych.
    Jak jest potrzebny żywy człowiek to w dowolnym oddziale doradcy mnie
    obsłużą.
    Porównywanie ich do mlinki byłoby obraźliwe dla personelu ING BSK.

    Nie jest to zapewne najlepszy bank dla każdego mieszkańca Polski, ale na
    Śląsku jest bardzo powszechny, występuje wiele oddziałów , prawie w każdej
    dzielnicy.
    Ja mam "za sobą" testowanie kilku banków i już następnych mi nie trzeba.

    Czy chcesz mi doradzić lepszy bank ?

  • 17. Data: 2005-07-01 18:24:26
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    :-(... wrote:

    > Dla mnie ROR ING BSK jest darmowy, choć nieoprocentowany.

    Gratuluję, bo za konto VIP płaciło się 30 zł. Zmieniło się?

    > Mam wszystkie bankomaty polskie bezprowizyjne.

    Mnie na tym tak bardzo nie zależy, ale to nie jest taka wielka rzadkość, ale
    skoro darmo to już coś.

    > Obsługuje operacje zagraniczne

    Ja też. I to przez internet. Ale może to jest już w INGbankonline - nie
    widziałem.

    > Prowizje od bankomatów zagranicznych są względnie niskie.

    Ja też. A jak chcę wypłacać drobne poniżej 400 zł to mogę kupić do tego
    kartę przedpłaconą ING ;-)

    > Oferuje "talię" kart, kredytów.

    Kartę kredytową ING mam bez ROR - darmo dają a ja strasznie "cwaniakuję" jak
    mawia Michał.
    Karty charge uważam za bezsensowne, taniej mi wychodzi wypukła debetówka.

> [...]
    > doradcy mnie obsłużą.
    > Porównywanie ich do mlinki byłoby obraźliwe dla personelu ING BSK.

    Nie wiem kogo Ty tam spotykasz. W mieście Z. w personal banking była taka
    pani, której musiałem wytłumaczyć że zamówiona historia rachunku za III
    kwartał ma obejmować okres 1.07.2005 do 30.09.2005 a nie do 28.09.2005 jak
    jej się wydawało. Wcześniej z głupia frant zapytałem o możliwość operacji
    buy-sell-back na obligacjach. Zapisała sobie nazwę na kartce żeby się
    zapytać w biurze maklerskim. Dziewczyny na mLinii może nie znają się
    specjalnie na bankowości, ale ten bank nie udaje czegoś czym nie jest.

    > Nie jest to zapewne najlepszy bank dla każdego mieszkańca Polski, ale
    > na Śląsku jest bardzo powszechny, występuje wiele oddziałów , prawie
    > w każdej dzielnicy.

    To fakt. Ale ja oddział odwiedzałem 4 razy na rok. Odwiedzałbym dwa, gdyby
    III kwartał w ING trwał do tyle ile w kalendarzu.

    > Ja mam "za sobą" testowanie kilku banków i już następnych mi nie
    > trzeba. Czy chcesz mi doradzić lepszy bank ?

    Mogę, ale pisałeś że następnych Ci nie potrzeba?

    Bogdan B.

  • 18. Data: 2005-07-02 08:21:23
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > Czy chcesz mi doradzić lepszy bank ?

    Bankomaty prawie w każdej dzielnicy, mnóstwo oddziałów - tu najlepszy
    będzie PKO.

    BSK poza Śląskiem nie ma wcale tak bardzo rozbudowanej struktury.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 19. Data: 2005-07-03 14:35:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Janusz - Vahanara napisał:
> [...]
    > będzie PKO.
    >
    > BSK poza Śląskiem nie ma wcale tak bardzo rozbudowanej struktury.

    Tak samo jak BZ WBK poza Wrocławiem i Poznaniem.

    K.