  • 1. Data: 2004-12-15 09:34:35
    Temat: [ING] powalająca oferta ...
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Właśnie dostałem pismo o możliwości przyznania karty kredytowej (do wyboru VC
    lub MC) na "atrakcyjnych" warunkach bez dodatkowych dokumentów.
    Mam rachunek osobisty w ING od 7-miu lat, na który przychodzi cała pensja.
    I teraz najlepsze: ING proponuje limit na karcie równy mniej więcej 18% ŚREDNICH
    MIESIĘCZNYCH WPŁYWÓW na konto (!)

    Śmiać się czy płakać ???

    BTW. Mam już karty kredytowe w innych bankach z limitem 10 razy wyższym od tego
    co proponuje ING ...
    A wydawało mi się, że ostatnio ING zwrócił się frontem do klienta, ale plecy
    jeszcze widać ;-)

    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2004-12-15 10:05:34
    Temat: Re: [ING] powalająca oferta ...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 15 Dec 2004 10:34:35 +0100, Yareck napisał(a):
> [...]
    > I teraz najlepsze: ING proponuje limit na karcie równy mniej więcej 18% ŚREDNICH

    Mi swego czasu Lukas zaproponował, że max. kredyt jaki może mi dać
    (kupowałem sprzęt do KD) to jakieś 30% mojej miesięcznej pensji neto.
    Skończyło się tak że wziąłem pożyczkę w BPH :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 3. Data: 2004-12-15 12:06:31
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I teraz najlepsze: ING proponuje limit na karcie równy mniej więcej 18%
    > ŚREDNICH MIESIĘCZNYCH WPŁYWÓW na konto (!)

    widocznie Twoj limit przeszedl na moja karte
    ja dostalem oferte z limitem=5,3 x wynagrodzenie netto :)
    a na utrzymanie 3 osoby pod 1 wyplata

    PiotR

  • 4. Data: 2004-12-15 16:37:04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 15 Dec 2004 10:34:35 +0100, Yareck
    <j...@i...KILLSPAM.pl> wrote:

> [...]
    >I teraz najlepsze: ING proponuje limit na karcie równy mniej więcej 18% ŚREDNICH

    A propos grupy ING to juz miesiac albo dwa czekam na odpowiedz na
    maila do inglease... Widac nie chca mnie wspomoc :D

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?