  • 1. Data: 2004-12-15 08:02:00
    Temat: mBank - aktywacja konta
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    W ciągu ilu dni od momentu wysłania podpisanych umów do mBanku następuje
    pełna aktywacja konta?

    pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 2. Data: 2004-12-15 08:29:00
    Temat: Re: mBank - aktywacja konta
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Bogusz wrote:
    > W ciągu ilu dni od momentu wysłania podpisanych umów do mBanku następuje
    > pełna aktywacja konta?
    >

    > pozdrawiam,
    > Bogusz.

    u mnie 2 miesiace :-) ale ponoc szybciej przewaznie :-)

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 3. Data: 2004-12-15 11:11:21
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    [ciach]

    > u mnie 2 miesiace :-) ale ponoc szybciej przewaznie :-)

    Potrafisz pocieszyc, nie ma co...

    Pozdrawiam, Bogusz.

  • 4. Data: 2004-12-15 11:15:05
    Od: "MarkX" <m...@t...op.pl>

    Użytkownik Bogusz <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cpp63f$b7h$...@p...nask.net.pl...

    > Potrafisz pocieszyc, nie ma co...

    U mnie 2 tygodnie. Wyslalem w dolaczonej kopercie, bez zadnych doplat do
    poleconego.

    --
    pozdrawiam
    MarkX

  • 5. Data: 2004-12-15 13:03:02
    Od: Peet <w...@o...pl>

    Ja wniosek o załorzenie konta wypełniłem 19 listopada i dopiero wczoraj
    dostałem papiery do aktywacji konta, i to dopiero po kilku telefonach z
    pytaniem co się dzieje z moim wnioskiem, jeszcze tylko niewiadomo ile
    czekać na umowę, później znowu ileś tam na kartę i roczek upłynie.
    Widocznie mają już wystarczająco dużo klientów kiedy tak się obchodzą z
    przyszłymi klientami. Jest zasada że zadowolony klient przyprowadzi 2
    kolejnych, a niezadowolony odradzi 10 osobom. Bez porównania szybciej i
    lepiej zakłada się konto w inteligo, parę dni i po kłopocie, kurier
    nawet przyjechał do mnie do pracy z papierami.

  • 6. Data: 2004-12-15 16:14:53
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

    > W ciągu ilu dni od momentu wysłania podpisanych umów do mBanku następuje
    > pełna aktywacja konta?

    Hm. Dzis sie rejestrujesz. Za okolo 7 dni dostajesz umowe, koperte zwrotna.
    Do koperty wrzucasz podpisana umowe wraz z kserem dokumentu i wysylasz.
    Czekasz 3 dni az napewno dostana + 3dni na wprowadzenie do bazy. Aktywujesz
    konto, ustalasz telekod, haslo do internetu, liste hasel jednorazowych, przy
    okazji zamawiasz umowe o korzystanie z kart platnicznych mbanku. Czekasz do
    6 dni na nie. Podpisujesz i odsylasz, czekasz kolejne 3+3=6 dni. Znowu
    dzwonisz i prosisz o zamowiecie bezplatnej karty visa electron do ekonta.
    Czekasz okolo 6 dni. Dostajesz i dzwonisz na mLinie zeby ja aktywowac. No i
    w zasadzie masz zaktywowane wszystkie uslugi.

    Teraz jest ten plus ze liste hasel jednorazowych dostajesz od razu, wiec nie
    trzeba czekac tyle czasu.

  • 7. Data: 2004-12-15 19:26:07
    Od: "| m o []" <_...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Bogusz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >W ciągu ilu dni od momentu wysłania podpisanych umów do mBanku następuje
    >pełna aktywacja konta?
    >

    > pozdrawiam,
    > Bogusz.

    u mnie zaraz 2 miesiąc się zacznie - nie mogą znależć dokumentów które im
    wysłałem LISTEM POLECONYM!!!!!!!!!!!!!!!! skandal!!!

  • 8. Data: 2004-12-15 21:48:11
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    F3k wrote:

> [...]
    > Czekasz okolo 6 dni. Dostajesz i dzwonisz na mLinie zeby ja aktywowac. No i
    > w zasadzie masz zaktywowane wszystkie uslugi.

    coz u mnie nie zadzialalo zgodnie z opisem kolegi, kiedys tutaj
    opisywalem swoje wesole przygody, nie bede sie rozwodzil nad tym
    ponownie, ja czekalem ok 2 miesiecy, z winy mBanku, ale poniewaz mialem
    inne konto, to mi to powiewalo. Z konta ogolnie jestem zadowolony, tylko
    z listy hasel nie, ale to kwestia gustu.

    --

    GideoN.

  • 9. Data: 2004-12-16 01:04:04
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cpq3o1$1227$1@node3.news.atman.pl grupowicz | m o []
    napisał:

    > u mnie zaraz 2 miesiąc się zacznie - nie mogą znależć dokumentów które im
    > wysłałem LISTEM POLECONYM!!!!!!!!!!!!!!!! skandal!!!

    To dostales w liscie druczek na polecony? Wybiles sie ze schematu to teraz
    cierpisz.

    --
    S pozdravem,
    August