  • 1. Data: 2002-11-15 20:15:13
    Temat: ING online - mBank problemy
    Od: <k...@w...pl>

    Witam,
    Czy ktos ma moze problemy (i najlepiej zna rozwiazanie) z przelewami z ING
    online (czy jak to sie teraz nazywa - w kazdym razie chodzi o internet w
    Banku Slaskim) do mBanku?
    Usilowalem zrobic przelew na 3 rozne konta w mBanku wpisujac 26-cyfrowy
    numer konta i za kazdym razem otrzymuje komunikat "podano bledny kod banku).
    Mila Pani z BSK odpisuje mi ciagle to samo, ze to pewnie moja wina, albo
    mBanku (bledne 2 pierwsze cyfry kontrolne...ktore za kazdym razem sa
    inne....). Co wiecej - mialem zdefiniowany w BSK "przelew wzorcowy" do
    mBanku ze "starym" numerem konta i dokonywalem tam przelewow bez problemu
    (jakis rok temu ostatni), ktory teraz tez stal sie nieprawidlowy.
    Podsumowujac - czy ktos wie co mam zrobic, zeby zrobic przelew z ING online
    do mBanku?
    Z gory dziekuje
    Mikolaj

  • 2. Data: 2002-11-15 20:48:38
    Temat: Re: ING online - mBank problemy
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl>
    > Podsumowujac - czy ktos wie co mam zrobic, zeby zrobic przelew z ING
    online
    > do mBanku?
    Wpisać cały 26-cio cyfrowy numer. U mnie działa.

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-11-15 21:05:36
    Temat: Odp: ING online - mBank problemy
    Od: "eha" <e...@p...onet.pl>

    Mam rachunek w ING , a pieniądze trzymam w mBanku , wiec często przelewam.
    Miałem zdefiniowany przelew do mBanku i ostatnio zmodyfikowalem go wpisując
    nowy 26 cyfrowy numer rachunku .
    Żadnych problemów.
    Wpisz cały 26-cyfrowy numer rachunku jednym ciągiem oczywiscie - nie powinno
    być żadnych kłopotów ( przed chwilą dla pewności przetestowalem na formularz
    u przelewu - działa jak najbardziej) .

    pozdr

    eha

  • 4. Data: 2002-11-15 21:24:15
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    <k...@w...pl> wrote in news:ar3kn0$50b$1@news.gazeta.pl:

> [...]
    > Usilowalem zrobic przelew na 3 rozne konta w mBanku wpisujac
    > 26-cyfrowy numer konta i za kazdym razem otrzymuje komunikat "podano

    Albo masz rzeczywiscie zly numer r-ku albo nie wpisujesz go ciagiem, albo tez
    przeklejasz
    go i na koncu przyczepila Ci sie "pusta spacja".

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-11-15 22:23:00
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Albo masz rzeczywiscie zly numer r-ku albo nie wpisujesz go ciagiem, albo
    tez przeklejasz
    > go i na koncu przyczepila Ci sie "pusta spacja".

    Dziekuje - to bylo to ostatnie.
    Pozdrawiam
    Mikolaj

  • 6. Data: 2002-11-15 22:51:09
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 15 Nov 2002 23:23:00 +0100, <p...@p...onet.pl> wrote:

    >tez przeklejasz
    >>
    >Dziekuje - to bylo to ostatnie.
    >Pozdrawiam
    >Mikolaj

    Dziwne tylko, ze o takiej opcji nie wiedziala pomoc techniczna ING.
    Co jak co, ale takie kruczki fachowcy powinni znac.
    Jak ci sie chce to napisz do nich o tym, bedziesz mial swoj udzial w
    rozwoju bankowosci elektronicznej :)

    Pozdrawiam i dobranoc
    PGR

    PS. Grupa rzadzi, grupa radzi, grupa nigdy cie nie zdradzi ;)

  • 7. Data: 2002-11-16 15:43:23
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > Co jak co, ale takie kruczki fachowcy powinni znac.
    > Jak ci sie chce to napisz do nich o tym, bedziesz mial swoj udzial w

    No powiedzmy, ze juz jakis tam mam :-)

    Pozdrawiam,
    Tajemniczy Wojtek