eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING mnie obrabia › Re: ING mnie obrabia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!news.nask.pl!news.nask
    .org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING mnie obrabia
    Date: Sat, 16 Dec 2017 22:19:32 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 10
    Message-ID: <p142lo$v03$1@node1.news.atman.pl>
    References: <d...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-106-117.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1513459192 31747 89.79.106.117 (16 Dec 2017 21:19:52
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Dec 2017 21:19:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.0
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:634708
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-12-16 o 11:40, Majka pisze:
    > W 2015 wypowiedziałam umowę rachunku OKO w ING Śląskim, jednocześnie wycofałam
    wszystkie udzielone bankowi zgody.
    >
    > Teraz, pod koniec 2017 skuszona promocją 140 zł za założenie konta wypełniłam
    wniosek, który nie został przyjęty. Czat i odpowiedź konsultanta: to ze względu na
    prowadzony już kiedyś rachunek.


    A czy teraz przystępując do promocji przypadkiem nie wyraziłaś zgody
    umożliwiającej sprawdzenie czy nie miałaś tam wcześniej rachunku?
    Często promocje obwarowane są warunkami związanymi z przetwarzaniem
    danych osobowych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1