  • 1. Data: 2008-11-04 07:29:08
    Temat: ING konto Direct - słabe bezpieczeństwo?
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Witam.

    Niedawno założyłem Direct. Miałem już tam OKO. Postanowiłem
    poeksperymentować z kolejną darmówką, a na dach oddziału mogę splunąć z
    balkonu.
    Pierwszy przelew z konta Direct na obcy (tzn nie-mój) numer rachunku w
    innym banku na 450zł przeszedł bez autoryzacji. Letko mię ścięło.

    Uważam, że zabezpieczenie JEDYNIE loginem i STAŁYM HASŁEM, to stanowczo
    za słabe zabezpieczenie.
    A co Wy sądzicie?

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 2. Data: 2008-11-04 07:33:37
    Temat: Re: ING konto Direct - słabe bezpieczeństwo?
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Było na grupie wiele razy.
    Tak - zabezpieczenia ING są do niczego.
    Bank uważa, że jest inaczej. Wnioski wyciągnij sam.

    pzdr.
    Tomek

  • 3. Data: 2008-11-04 07:43:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    bzdreg pisze:
    [...]

    > Uważam, że zabezpieczenie JEDYNIE loginem i STAŁYM HASŁEM, to stanowczo
    > za słabe zabezpieczenie.
    > A co Wy sądzicie?

    My, naród, sądzimy tak samo i dlatego się wynieśliśmy z ING. Dawno.

    KJ

  • 4. Data: 2008-11-04 07:51:41
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    bzdreg pisze:

    > A co Wy sądzicie?

    Że po prostu nie znasz się na tym.

  • 5. Data: 2008-11-04 08:33:24
    Od: NoName <n...@n...pl>

    bzdreg pisze:
> [...]
    > innym banku na 450zł przeszedł bez autoryzacji. Letko mię ścięło.
    >
    > Uważam, że zabezpieczenie JEDYNIE loginem i STAŁYM HASŁEM, to stanowczo

    Uzywalem kilka lat i nigdy nie mialem zadnych problemow, moim zdaniem
    wystarczajace zabezpieczenie.

  • 6. Data: 2008-11-04 08:44:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    NoName pisze:[...]

    > Uzywalem kilka lat i nigdy nie mialem zadnych problemow, moim zdaniem
    > wystarczajace zabezpieczenie.

    Kłamiesz. Wcześniej był klucz. SMSy przy-nie-każdej-operacji
    wprowadzono jakoś rok temu.

    KJ

  • 7. Data: 2008-11-04 08:59:21
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 04 Nov 2008 09:44:31 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Kłamiesz. Wcześniej był klucz. SMSy przy-nie-każdej-operacji
    > wprowadzono jakoś rok temu.

    Czy to dotyczy wyłącznie przelewów, czy także zabezpieczenia dostępu via
    internet w ogólności?
    Noszę się z zamiarem wystąpienia o jakąś kartę MC i na mojej krótkiej
    liście został m.in. ING, zatem chciałoby się wiedzieć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2008-11-04 09:07:18
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > Noszę się z zamiarem wystąpienia o jakąś kartę MC i na mojej krótkiej
    > liście został m.in. ING, zatem chciałoby się wiedzieć.

    Moja wątpliwość dotyczy wyłącznie autoryzowania dyspozycji przelewu.

    Korzystanie z karty kredytowej (w danym banku) nie ma NIC wspólnego z
    posiadaniem tam konta. Mam KK w bankach, gdzie nie mam konta (co prawda
    tylko 2) i kilka kont w bankach, z których nie chcę KK.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 9. Data: 2008-11-04 09:12:43
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 04 Nov 2008 10:07:18 +0100, bzdreg napisał(a):

    > Korzystanie z karty kredytowej (w danym banku) nie ma NIC wspólnego z
    > posiadaniem tam konta. Mam KK w bankach, gdzie nie mam konta (co prawda
    > tylko 2) i kilka kont w bankach, z których nie chcę KK.

    Jeśli masz KK to zwykle masz podgląd w internecie. A jeśli jest podgląd
    to może być lepszy albo gorszy, w tym zabezpieczenie tegoż.

  • 10. Data: 2008-11-04 09:19:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Olgierd pisze:
    [...]

    > Jeśli masz KK to zwykle masz podgląd w internecie. A jeśli jest podgląd
    > to może być lepszy albo gorszy, w tym zabezpieczenie tegoż.
    Do zalogowania się do BSKOnline wystarczy login+maskowane hasło.

    KJ