  • 31. Data: 2004-05-06 14:21:17
    Temat: Re: [ING] karty przedpłacone
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > Ale tu oddajesz bankowi jego pieniądze,
    > a przy przedpłaconej nie korzystasz z pieniędzy banku, tylko swoich.
    > Więc dla mnie jest logiczne, że podaję dane właściciela karty.

    Logiczne nie zawsze znaczy zgodne z przepisami.
    Wpłacasz na rachunek, który formalnie nie należy do Ciebie, więc
    odbiorcą nie możesz być Ty.

    Porównam to do pełnomocnictwa - będąc pełnomocnikiem do rachunku x nie
    oznacza, że przelewy wykonywane na rachunek x mogą być adresowane na
    Ciebie, bo to nie Twój rachunek.

  • 32. Data: 2004-05-06 15:35:46
    Od: "julek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c7bnqu$3rm$1@news.onet.pl...
    > Witajcie,
    >

    > Tym razem sprawa dotycząca kart przedpłaconych Maestro w ING Banku
    Śląskim.

> [...]
    > cholerę nie docierało do niej, że nie ma takich umów, to jeszcze dawno
    > nie spotkałem się w banku z kimś tak nienadającym się do rozmów z
    > klientami [dało się wyczuć jej niepotrzebne nerwy gdy spokojnie
    > negowałem jej stwierdzenia, że umowa o prowadzenie rachunku jest
    > zawierana, gdy rzeczywiście nie jest].
    >
    > No i wiem tyle, że umowa nie może być 'tak jakby' zawarta. Więc przelewy
    > zasilające ten rachunek powinny być adresowane raczej na bank, nie na
    > klienta. Z drugiej strony - ciekawe, dlaczego sam bank o tym nie wie...
    >
    > Czekam na jakieś Wasze pomysły i opinie.

    Jeśli ta rozmowa z pracownikiem ING podniosła Twoją niską samoocenę to chyba
    jesteś zadowolony. Zadzwoń jeszcze do kilku banków, firm, instytucji i
    czepiaj się pracowników infolinii będziesz wtedy milszy dla bliskich i dla
    otoczenia. Niestety jesteś przykładem beznadziejnego, upierdliwego bufona.

    J.L

  • 33. Data: 2004-05-06 16:14:01
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "skorz" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ING zakłada prepaidowcom konto Taryfa0 - sprawdzone na własnej skórze.

    ING oferowal Taryfe 0 do 3 marca 2003 r :-)

    --
    JaKi

  • 34. Data: 2004-05-06 16:14:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > OK, niedlugo i ja bede na biezaco...

    Wiazesz sie z ING? :-)

    --
    JaKi

  • 35. Data: 2004-05-06 17:35:39
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wiazesz sie z ING? :-)

    Konczy sie waznosc Podroznika, trzeba bedzie zalatwic nowa...

    --
    Pozdrowienia

  • 36. Data: 2004-05-06 21:06:35
    Od: "skorz" <s...@p...pl>

    JaKi wrote:

    > ING oferowal Taryfe 0 do 3 marca 2003 r :-)

    Karta była kupowana przed tym terminem więc te dwie informacje nie są
    sprzeczne :))

    A tak BTW - konto likwidowałem w styczniu - wie ktoś jak długo jeszcze
    będzie widoczne przez INGOnline ? :))

    pzdrwm
    skorz

  • 37. Data: 2004-05-06 21:07:52
    Od: "skorz" <s...@p...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > A to, czy oni w systemie widzą taryfę 0, czy cokolwiek, to już ich
    > sprawa, nie powinni Cię gnębić w sprawie tego rachunku. Zresztą mnie
    > nie gnębią, a mam chyba trzy rachunki 'wyexpire'owane' - pozostałe
    > właśnie po kartach przedpłaconych podpięte do mojej kartoteki.

    A jedna gnębili. Poza tym nie w każdym banku można przeżyć likwidację konta
    którego się nie zakładało ;))

    pzdrwm
    skorz

  • 38. Data: 2004-05-07 07:58:36
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Użytkownik julek napisał:

> [...]
    > otoczenia. Niestety jesteś przykładem beznadziejnego, upierdliwego bufona.

    Pracujesz w infolinii ??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 39. Data: 2004-05-07 08:15:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik julek napisał:

> [...]
    > otoczenia. Niestety jesteś przykładem beznadziejnego, upierdliwego bufona.

    Temu Panu już dziękujemy.

  • 40. Data: 2004-05-08 04:20:00
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 6 May 2004 15:59:47 +0200,
    osoba podpisana: S.T. <n...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Ale tu oddajesz bankowi jego pieniądze,
    > a przy przedpłaconej nie korzystasz z pieniędzy banku, tylko swoich.
    > Więc dla mnie jest logiczne, że podaję dane właściciela karty.

    Ale nie o tym rozmawiamy. Ja tylko chciałem powiedzieć, że rachunek
    jest prowadzony na rzecz "kogoś innego".

    KJ

    --
    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.