  • 11. Data: 2013-06-03 13:55:37
    Temat: Re: ING daje znow 200zl
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 3 Jun 2013 01:07:34 -0700 (PDT), ls napisał(a):

    > http://www.groupon.pl/deals/special/ING-Bank-laski-S
    A/22068076?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_154&a=1661

    > Warunki, jak rok temu, czyli zakupy za 1000zl do 31VII.

    a czy po zainkasowaniu premii mozna bez zadnych konsekwencji zamknac konto
    (ew. zrezygnowac z karty)?

    --
    jg

  • 12. Data: 2013-06-03 13:59:27
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-03 12:39, ls pisze:

    > A to dziwne: w zeszlym roku ja i zona wzielismy od ING 400zl, a przed godzina
    spokojnie wypelnilem wniosek w wersji z kurierem

    ja poszedłem drogą aktywacji przelewem, czekam teraz na przelew zwrotny

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2013-06-03 14:00:26
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 13:55:37 UTC+2 użytkownik jg napisał:

    > a czy po zainkasowaniu premii mozna bez zadnych konsekwencji zamknac konto
    > (ew. zrezygnowac z karty)?

    W regulaminie nie pisza, ze nie mozna, zatem (po otrzymaniu premii) konto nawet
    trzeba zamknac ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 14. Data: 2013-06-03 14:09:10
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    > A to dziwne: w zeszlym roku ja i zona wzielismy od ING 400zl, a przed godzina
    spokojnie wypelnilem wniosek w wersji z kurierem

    W Waszym przypadku pewnie od razu usunęli "profil" przy zamykaniu
    rachunku, natomiast mnie zostawili więc teraz głupi system wnioskowy
    myśli że jestem klientem (na podstawie PESELu). Znów zostaje reklamacja :/

  • 15. Data: 2013-06-03 14:19:42
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 3 Jun 2013 05:00:26 -0700 (PDT), ls napisał(a):

    > W regulaminie nie pisza, ze nie mozna, zatem (po otrzymaniu premii) konto nawet
    trzeba zamknac ;)

    no tak... a co do tych konsekwencji (jakas oplata, okres karencji, inne
    takie)?

    --
    jg

  • 16. Data: 2013-06-03 14:22:18
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 3 Jun 2013 14:19:42 +0200, jg napisał(a):

    > no tak... a co do tych konsekwencji (jakas oplata, okres karencji, inne
    > takie)?

    aha, i czy nr telefonu (o ile chca zeby podac) jest wykorzystywany przy
    zakladaniu konta?

    --
    jg

  • 17. Data: 2013-06-03 14:38:46
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 14:22:18 UTC+2 użytkownik jg napisał:
    > Dnia Mon, 3 Jun 2013 14:19:42 +0200, jg napisaďż˝(a):

    > aha, i czy nr telefonu (o ile chca zeby podac) jest wykorzystywany przy
    > zakladaniu konta?

    W przypadku braku transakcji za min. 200zl w miesiacu bank pobiera 7zl.
    A wiec po otrzymaniu premii musisz sie zastanowic, jak rozegrac sprawe z karta, czy
    uda sie uniknac tej oplaty za ew. miesiac wypowiedzenia.
    Okresu wypowiedzenia nie pamietam, czy i jaki byl, moze ktos inny napisze.
    Na podany nr telefonu ma przyjsc sms o wyslaniu umowy kurierem.
    Potem bedzie zapewne potrzebny do hasel sms.

    --
    pozdr.
    ls

  • 18. Data: 2013-06-03 16:12:25
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-06-03 10:58, disnej pisze:
    > czyli zakupy na allegro odpadaja (bo platnosc przez payu)?

    Z tego co wiem to na allegro można też normalnie płacić kartą (podając
    numer karty/cvv2) więc powinno się łapać.

  • 19. Data: 2013-06-03 16:15:43
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-06-03 14:38, ls pisze:

> [...]
    > Na podany nr telefonu ma przyjsc sms o wyslaniu umowy kurierem.
    > Potem bedzie zapewne potrzebny do hasel sms.

    Z tego co pamiętam z ostatniej promocji to po spełnieniu warunków można
    zamknąć kartę i opłata 7zł nie będzie naliczana. Konto zamyka się w
    trybie natychmiastowym bez okresu wypowiedzenia.

    Fajnie, że zrobili teraz tą promocję. Można kartą zapłacić za wczasy i
    dostać 200zł rabatu. Albo kupić np. cyfrówkę :). Dobry okres na wydanie
    większej kwoty.

  • 20. Data: 2013-06-03 22:10:07
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-03 13:03, neoniusz pisze:

    > Ja chcialem zweryfikowac przelem i wywalilo mi:
    >
    > "Przepraszamy, z przyczyn technicznych nie ma możliwości złożenia
    > wniosku z opcją "z przelewem".
    > Zostałeś skierowany do ścieżki z kurierem."
    >
    > Czyli zostaje kurier ;)

    Ode mnie też nie chcą przelewu i wolą wysłać kuriera... dziwni są ;)
    Albo nie lubią Synca z którego chciałem wysłać przelew.