  • 1. Data: 2003-10-29 06:27:49
    Temat: ING VIP
    Od: <l...@o...pl>

    witam
    czy orientuje sie ktos moze czy w ING istnieje konto VIP-a??
    wiem ze kiedys istnialo wiec wchodze na ich strone
    a tam pisze ze nie ma konta VIP--w zamian jest Prestiz,
    no wiec dzwonie na infolinie a oni mi tlumacza ze konto VIP istnieje, wiec
    zaczalem im opowiadac ze jak moze istniec skoro na stronie internetowej nic
    takiego nie ma.....
    gdzie jest racja???
    czy ktorys z grupowiczow korzysta z takiego konta???
    czy warto zalozyc to konto???

  • 2. Data: 2003-10-29 10:18:30
    Temat: Re: ING VIP
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik l...@o...pl napisał:
> [...]
    > zaczalem im opowiadac ze jak moze istniec skoro na stronie internetowej nic

    heh, kiedys chcialem do ING przejsc z owczesnego BG (jeszcze nie bylo
    ani Inteligo, ani Millenetu, a ING mial dostep przez internet). Na www
    wyczytalem, ze moge dostac taka sama linie kredytowa jak w poprzednim
    banku, pod warunkiem, ze przyniose wyciagi z ostatnich 3 miesiecy i
    zadeklaruje, ze zamkne stare konto. Wzialem wyciagi poszedlem. A tam
    jakis wypomadowany palant powiedzial, ze wyciagi to owszem sie
    przydadza, ale z ostatnich 6 miesiecy, a z linia, to wcale tak pieknie
    nie jest, bo costam i moge dostac to co oferuja standardowo i na linie
    pol roku poczekac. Wiecej do ING nie zajzalem.

    Sadze, ze www ING trzeba traktowac jako niezobowiazujaca informacje,
    tworzona przez radosnych marketoidow nie majacych zbytnio pojecia o tym
    co sie w banku dzieje.

    Bartol

  • 3. Data: 2003-12-07 11:15:31
    Od: "Kicur" <k...@o...pl>

> [...]
    > takiego nie ma.....
    > gdzie jest racja???
    > czy ktorys z grupowiczow korzysta z takiego konta???

    Istnieje, jednak BSK się tym nie chwali, gdyż sami tylko mogą zaproponować
    komuś takie konto. Generalnie warto - jeśli chcą - założyć w miejsce Prestiża:
    niewiele droższe, a dostajesz kompetentnego w miarę opiekuna do rachunku i
    innych rzeczy. Kasy i obsługa w innych oddziałach BSK - bez kolejek na
    podstawie karty VIP.
    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2003-12-07 11:27:11
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Kicur"
    > Generalnie warto - jeśli chcą - założyć w miejsce Prestiża:
    > niewiele droższe

    30 zł/m-c

    > a dostajesz kompetentnego w miarę opiekuna do rachunku i
    > innych rzeczy.

    Zapewne zależy od oddziału, ja co do kompetencji mam inne zdanie.
    Poza tym - kompetentni zwykle po kilku latach awansują, a niekompetentni
    zostają na zawsze.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2003-12-10 14:39:00
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Użytkownik Kicur napisał:
> [...]

    jest.
    tyle że jakbyś się kwalifikował na VIP-a to już dawno by ci to konto
    zaproponowali :-)))

  • 6. Data: 2003-12-10 16:23:30
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    zenek wrote:

    > jest.
    > tyle że jakbyś się kwalifikował na VIP-a to już dawno by ci to konto
    > zaproponowali :-)))

    A propos. To może ktoś wie jakie trzeba spełniać warunki, aby otrzymać
    taka propozycję.

  • 7. Data: 2003-12-11 00:48:54
    Od: "Kicur" <k...@o...pl>

    > A propos. To może ktoś wie jakie trzeba spełniać warunki, aby otrzymać
    > taka propozycję.

    Duże obroty na koncie - czasami to wystarcza;) Rzetelność.
    Co to są duże obroty? Różnie. Ale może to być np. ok. 20.000 zł /m-c ;))) hehe