  • 1. Data: 2003-04-21 15:06:34
    Temat: [ING] Skąd ta prowizja?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Właśnie dzisiaj zalogowałem się do BSKOnLine... i co ujrzałem?
    Naliczone odsetki (0,04PLN) oraz w polu prowizja: 9,50. Ki czort? Dlaczego
    za najbliższy miesiąc chcą mi pobrać 9,50? Według jakiej to taryfy? - Hint:
    mam Standard taryfa2.

    RJCz

  • 2. Data: 2003-04-21 21:55:02
    Temat: Re: [ING] Skąd ta prowizja?
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Naliczone odsetki (0,04PLN) oraz w polu prowizja: 9,50. Ki czort? Dlaczego
    > za najbliższy miesiąc chcą mi pobrać 9,50? Według jakiej to taryfy? -

    no jak to skad ta kwota? przeciez od przyszlego miesiaca OBNIZKA OPLAT !!!

    wg tajnych, nieoficjalnych przeciekow standard taryfa2 juz nie bedzie
    kosztowac 7 a tylko 6/mc, ale nikomu nic nie mow, bo nawet w oddzialach
    jeszcze nie wiedza!

    No a te 3,50? - to prawdopodobnie oplata na zachete - zeby szybko opuscic
    ten bank wraz z pieniedzmi - swoimi jeszcze ;)

    na pocieszenie ja mam 7(stara taryfa) - 1 (obnizka) + 5 (nie moge powiedzc
    co, bo obiecalem ze nie powiem, zeby nie odstraszac nowych klientow;) )

    pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2003-04-22 06:36:30
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Marcin wrote:
> [...]

    > wg tajnych, nieoficjalnych przeciekow standard taryfa2 juz nie
    > bedzie kosztowac 7 a tylko 6/mc, ale nikomu nic nie mow, bo nawet w

    tu wszyscy wiedza ze ING zamierza skasowac klientow za polaczenia z
    HaloSlaski i za kazdy przelew. 1zl mniej w przypadku Standard 2 nie stanowi
    w tych warunkach zadnej obnizki.

    > No a te 3,50? - to prawdopodobnie oplata na zachete - zeby szybko
    > opuscic ten bank wraz z pieniedzmi - swoimi jeszcze ;)

    :-))

    > na pocieszenie ja mam 7(stara taryfa) - 1 (obnizka) + 5 (nie moge
    > powiedzc co, bo obiecalem ze nie powiem, zeby nie odstraszac nowych
    > klientow;) )

    pewnie za HC.

    D.