  • 11. Data: 2010-06-23 07:25:05
    Temat: Re: [ING] Promocja OKO
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Marx <M...@n...com> napisał(a):
    > moglbys napisac to jeszcze raz? bo nie zrozumialem co znaczy "wybrac sie
    > do udziału" i co Pascal ma w ogole wspolnego z OKO

    Wplacajac min. 10k dostajemy przewodnik Pascala po Polsce. Odebralem wlasnie
    dzisiaj gadzecik z oddzialu, fajna ksiazka (tylko ciezka i na papierze
    kredowym - czego nie lubie).

    --
    Sinus

  • 12. Data: 2010-06-23 07:27:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 08:17:28 +0200, Marx napisał(a):

    > moglbys napisac to jeszcze raz? bo nie zrozumialem co znaczy "wybrac sie
    > do udziału" i co Pascal ma w ogole wspolnego z OKO Marx

    Wejdź na stronę banku i poczytaj regulamin promocji, pewnie będzie i o
    tym przewodniku napisane.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2010-06-25 15:39:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 14:37:32 +0200, Sebastian napisał(a):

    > Zainteresowanym radzę się spieszyć bo liczna przewodników jest
    > ograniczona. Jak ktoś planuje objazdowe wakacje po Polsce może się przydać.

    Dzięki za cynk, właśnie odebrałem swój, całkiem ładne wydanie. A tyle co
    miałem zamykać to OKO, które gdzieś tam sobie leżało nieużywane po tej
    lokacie na 8%.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl