  • 1. Data: 2004-08-26 17:29:10
    Temat: ING OKO, BankOnLine i ING TFI
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Po ostatnich zmianach w ING OKO pokusiłem się o założenie tego konta.
    Oprocentowanie co prawda bez rewelacji 4.70% - ale za to już od pierwszej
    złotówki.
    Co prawda bank rewanżuje się tylko jedną darmową wypłatą z OKO na miesiąc,
    jak więcej to 10 PLN/ sztukę, ale do przewidywanych zastosowań OK.
    Za darmo i bez zobowiązań konto OKO + ING BankOnLine !
    Pomyślałem sobie - będę miał BankOnLine to obejrzę przedpłacone Maestro na
    żywo i podłączę jeszcze obsługę ING TFI zamiast koślawego e-fund. Tak
    obiecuje bank na www.ing.pl. A może jeszcze coś tam na OKO bieżącego
    wpłacę.

    Zakładanie konta poszło nawet całkiem gładko i miło.
    Kosztowało mnie to dwie wizyty w Oddziale. Jedną aby założyć konto, drugą
    aby aktywować BankOnLine. Chyba można było to załatwić za jednym razem
    (czyli przed założeniem konta zarejestrować się w BankOnLine) ale to pytanie
    jak i inne o BankOnLine w Oddziale kończyło się przerażeniem w oczach pani
    nie-do-końca-dysponentki.

    Wróciłem do domu, loguję się - działa. Widać rachunek i karty. Tylko nijak
    nie mogę doszukać się obsługi TFI.
    Na infolinii ING (0800) odsyłają mnie na Help Line BankOnLine. Tutaj już 0
    801 6xx xxx czyli prawie 0 70x :-)
    Dzwonię i pytam.
    Jak to, nie pan w menu BankOnLine Inwestycji !? Konsternacja, słucham
    muzyczki bo pytanie wymaga konsultacji. W efekcie obietnica kontaktu ze
    strony Help Line jutro bo sprawa skomplikowana.
    Minął dzień....
    Po 20:00 dzwonię na Help Line i mówię że ktoś mi obiecał odpowiedź na proste
    pytanie, czemu nie mam w menu Inwestycji. Niestety tej osoby nie ma już, tak
    jutro ktoś oddzwoni...
    Minął dzień....
    O 16:15 dzwonię na Help Line i udaję wariata - pytam jeszcze raz o to samo.
    Konsternacja. Skomplikowane pytanie wymaga konsultacji. W efekcie obietnica
    kontaktu ze strony Help Line, ale Pani Ania z którą rozmawiam nie włącza
    muzyczki tylko obiecuje oddzwonić za chwilę. O dziwo za parę minut telefon,
    niestety dzisiaj się to nie uda, ale jutro z całą pewnością oddzwonię. Przed
    17 kolejny telefon, pani Ania uściśla dane o moim koncie.
    Minął dzień....
    O 10 rano dzwoni do mnie pani Ania z Help Line, niestety jeżeli nie mam ROR
    w ING nie będę miał obsługi ING TFI w BankOnLine. Przyjmuję do wiadomości.
    Ale nie rozumiem czemu to jest informacja tajna...

    Wnioski?
    1. Poziom obsługi w banku często zależy od osoby z którą się rozmawiasz po
    drugiej stronie. Pozdrawiam panią Anię z Help Line ING, pozostałe 2 osoby
    tam pracujące już nie.
    2. Nie daj się nabrać na to co czytasz na stronach ING Bank - mają zbyt
    sprawny marketing :-)
    3 .Ogólnie - im bardziej wirtualny bank tym mniej nie do końca prawdziwych i
    łatwych do odszukania informacji na ich stronach www.

    O czym informuję grupowiczów,

    TomekD

  • 2. Data: 2004-08-26 18:13:43
    Temat: Re: ING OKO, BankOnLine i ING TFI
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Thu, 26 Aug 2004 19:29:10 +0200, na pl.biznes.banki, TomekD napisał(a):

    > Po ostatnich zmianach w ING OKO pokusiłem się o założenie tego konta.
    > Oprocentowanie co prawda bez rewelacji 4.70% - ale za to już od pierwszej
    > złotówki.

    Od jutra juz 5,25 %

    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 3. Data: 2004-08-26 18:56:28
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    TomekD wrote:

    > O 10 rano dzwoni do mnie pani Ania z Help Line, niestety jeżeli nie
    > mam ROR w ING nie będę miał obsługi ING TFI w BankOnLine. Przyjmuję
    > do wiadomości. Ale nie rozumiem czemu to jest informacja tajna...

    Mam samo OKO w ING Online.
    Nagórze strony po zalogowaniu widzę:
    ustawienia rachunki oszczędności inwestycje kredyty karty Portal
    Klikam inwestycje
    widzę formularz:
    DYSPOZYCJA OTWARCIA REJESTRU I/LUB UDOSTĘPNIENIA OBSŁUGI FUNDUSZY ING PRZEZ
    ING BankOnLine
    Można wypełnić i nacisnąć przycisk dalej

    Co Ty widzisz po zalogowaniu?

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-08-26 19:14:16
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Bogdan B. wrote:

> [...]
    > ING BankOnLine
    > Można wypełnić i nacisnąć przycisk dalej

    Pytanie: a jak się stało, że masz samo oko i ingonline? Nie musisz mieć
    rachunku (ror)?
    Pzdr Marcin

  • 5. Data: 2004-08-26 19:17:29
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Marcin Żyła wrote:

    > Pytanie: a jak się stało, że masz samo oko i ingonline? Nie musisz
    > mieć rachunku (ror)?

    To było proste - zamykając Konto z Lwem udałem się do swojej ulubionej
    dysponentki co do której miałem pewność, że sprawdzi czy mam ingonline i nie
    zażąda zamknięcia dostępu bo nie zna regulaminu ingonline. Takie dysponentki
    też się mogą przydać :)))

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2004-08-26 19:30:13
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Bogdan B. wrote:

> [...]
    > ingonline i nie zażąda zamknięcia dostępu bo nie zna regulaminu
    > ingonline. Takie dysponentki też się mogą przydać :)))

    Sprawdziłem nowy regulamin - nie ma już obowiązku posiadania Konta z Lwem w
    ING Online:
    http://www.ing.pl/u235/navi/105891/#4
    A nowy regulamin wspomina też o IKE - pewnie chcą wykorzystać tą samą
    platformę.
    http://www.ing.pl/u235/navi/105885/style/print

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-08-26 20:04:48
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Thu, 26 Aug 2004 21:14:16 +0200, na pl.biznes.banki, Marcin Żyła
    napisał(a):

    > Pytanie: a jak się stało, że masz samo oko i ingonline? Nie musisz mieć
    > rachunku (ror)?
    > Pzdr Marcin

    Mozna juz podpiac do OKO ingonline. Bodajze od poniedzialku.
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 8. Data: 2004-08-26 21:01:38
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Mam samo OKO w ING Online.
    > Nagórze strony po zalogowaniu widzę:
    > ustawienia rachunki oszczędności inwestycje kredyty karty Portal
    [...]
    > Co Ty widzisz po zalogowaniu?

    U mnie widzę:
    <ustawienia rachunki oszczędności lokaty kredyty karty Portal>

    Czyli, hm, zabrali mi inwestycje a dali lokaty !?
    Nigdzie na stronach ING nie ma mowy o zróżnicowanej funkcjonalności
    BankOnLine w zależności od posiadanych produktów.
    To moje pierwsze konto w ING, założone pod nowymi warunkami OKO w ostatni
    poniedziałek.

    TomekD

  • 9. Data: 2004-08-26 21:23:19
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    TomekD wrote:

    > U mnie widzę:
    > <ustawienia rachunki oszczędności lokaty kredyty karty Portal>
    >
    > Czyli, hm, zabrali mi inwestycje a dali lokaty !?

    Skoro dali Ci te lokaty ;-), co w nich jest?
    Ciekawe że tzw. "demo" faktycznie pokazuje lokaty zamiast inwestycji.
    Przy okazji - aktywowałem kiedyś obsługę ING TFI przez ING Online ale nie
    uważam żeby było to jakoś szczególnie lepsze od tego co widać w platformie
    OFI.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2004-08-26 21:32:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Sprawdziłem nowy regulamin - nie ma już obowiązku posiadania Konta z Lwem
    > ING Online:
    > http://www.ing.pl/u235/navi/105891/#4

    Juz dawno mialem tylko samo OKO w ING Bankonline. W jednej placowce po
    likwwidacji ROR zlikwidowali mi dostep online i nie chcieli otworzyc dostepu
    do samego OKO przez internet, ale w innej mniejszej placowce bez problemu
    zrobili mi dostep online do rachunkow OKO (walutowe niestety tylko podglad)
    a bylo to ok. 2 lata temu. W tym banku nie ma standardow.