  • 11. Data: 2004-08-26 21:33:23
    Temat: Re: ING OKO, BankOnLine i ING TFI
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:cglkd2$3tg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Skoro dali Ci te lokaty ;-), co w nich jest?

    W menu po lewej widać:
    - Informacje
    - Szczegóły
    - Historia transakcji
    - Otwarcie lokaty
    - Likwidacja lokaty
    - Kalkulator
    - Regulaminy
    - Tabela opłat i prowizji
    - Oprocentowanie

    Czyli obsługę lokat...

    A co widać w tych inwestycjach ? :-)

    TomekD

  • 12. Data: 2004-08-26 22:56:22
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    TomekD wrote:
    > W menu po lewej widać:
    > - Informacje
    > - Szczegóły
    > - Historia transakcji
    > - Otwarcie lokaty
    > - Likwidacja lokaty
    > - Kalkulator
    > - Regulaminy
    > - Tabela opłat i prowizji
    > - Oprocentowanie
    > Czyli obsługę lokat...

    Z grubsza pokrywa się to z tym co mam w menu oszczędności

    > A co widać w tych inwestycjach ? :-)
    TFI
    Wniosek rejestracyjny ING TFI
    Prospekt Informacyjny i sprawozdania finansowe
    Tabela opłat
    Wartości jednostek
    Informacje

    Do czasu aż nie zamknęli mi dostępu do funduszy (kara za zerowe salda ;-) )
    były jeszcze opcje historia rejestru itp.
    Tutaj http://www.ing.pl/u235/navi/50028 piszą że inwestycje są dostępne dla
    posiadaczy ROR. Jeżeli zależy Ci na dostępie do TFI to załóż konto, popróbuj
    za darmo (chyba jest teraz taka promocja) i zamknij ROR. Pewnie będziesz
    widział to co ja ;-)

    Bogdan B.

  • 13. Data: 2004-08-27 07:51:30
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    ROR. Jeżeli zależy Ci na dostępie do TFI to załóż konto, popróbuj
    > za darmo (chyba jest teraz taka promocja) i zamknij ROR.

    Była do 16 sierpnia

    --
    JaKi