  • 1. Data: 2003-05-30 06:43:39
    Temat: [ING] Likwidacja konta - pyt
    Od: "Olek" <a...@n...onet.pl>

    Witam,
    Czy przy zlikwidowaniu konta w tym banku, dostaje sie jakies potwierdzenie?
    Nie chcialbym po 4 mies. dowiedziec sie, ze jednak nie zlikwidowali? :-)

    Olek

  • 2. Data: 2003-05-30 06:58:18
    Temat: Re: [ING] Likwidacja konta - pyt
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy przy zlikwidowaniu konta w tym banku, dostaje sie jakies
    potwierdzenie?
    > Nie chcialbym po 4 mies. dowiedziec sie, ze jednak nie zlikwidowali? :-)

    zanieś wypowiedzenie na piśmie w dwóch kopiach i na jednej zażądaj podpisu i
    pieczątki (to będzie dowód złożenia wypowiedzenia)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-05-30 07:09:53
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    plusz wrote:
    > Użytkownik "Olek" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > zanieś wypowiedzenie na piśmie w dwóch kopiach i na jednej zażądaj
    > podpisu i pieczątki (to będzie dowód złożenia wypowiedzenia)

    ja wlasnie tak zrobilem. Na poczatku chcialem zamknac z panienka ale ona
    zaczela stwiac opor ze przy zamykaniu musi byc obecny wspolwlasciciel.
    Poniewaz mialem przygotowane pismo wypowiadajace podpisane przeze mnie i
    przez wspolwlasciciela zeby nie klocic sie z panienka oddalem pismo i
    poprosilem o potwierdzenie na kopii. Ciekawe ile bedzie trwala procedura
    zamykania konta ? I czy bank moze odmowic zamkniecia twierdzac ze
    wspolwlasciciele musza sie stawic w tym celu w oddziale ?? Cos mi to zakrawa
    na kpiny...

    D.

  • 4. Data: 2003-05-30 07:12:51
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamykania konta ? I czy bank moze odmowic zamkniecia twierdzac ze
    > wspolwlasciciele musza sie stawic w tym celu w oddziale ?? Cos mi to

    obawiam się, ze albo muszą być "fizycznie" współwłaściciele, albo musisz
    mieć upoważnienie notarialne ...

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-05-30 07:18:46
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    plusz wrote:
    > obawiam się, ze albo muszą być "fizycznie" współwłaściciele, albo
    > musisz mieć upoważnienie notarialne ...

    a coz to za dziwny wymog ? Czy jest to zgodne z polskim prawem ?

    D.

  • 6. Data: 2003-05-30 07:31:27
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > a coz to za dziwny wymog ? Czy jest to zgodne z polskim prawem ?

    współwłaściciele
    jak sama nazwa wskazuje, obaj mają równe prawa
    a więc dlaczego ma decydować tylko jeden ?

    a skoro ma decydować dwóch to jak inaczej to zapewnić niż obecność osobista
    lub upoważnienie notarialne ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2003-05-30 07:54:27
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    plusz wrote:
    > Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > współwłaściciele
    > jak sama nazwa wskazuje, obaj mają równe prawa
    > a więc dlaczego ma decydować tylko jeden ?

    gdzie jest powiedziane ze jeden ? Na pismie wypowiadajacym byly podpisy OBU
    wspolwlascicieli. Mnie interesuje na jakiej podstawie bank zada OBECNOSCI w
    oddziale przy zamykaniu konta.

    > a skoro ma decydować dwóch to jak inaczej to zapewnić niż obecność
    > osobista lub upoważnienie notarialne ?

    ING jest pod tym wzgledem smieszny - bo zezwala pelnomocnikowi na zamkniecie
    konta a nie zezwala jednemu wspolwlascicielowi (choc dla wielu bankow
    wystarczy decyzja jednego wspolwlasciciela).

    D.

  • 8. Data: 2003-05-31 20:42:48
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Dave wrote:
> [...]
    [...]

    Jesteś pewny?
    To byłby faktycznie dziwoląg. Zawsze spotykałem się z tym, że
    pełnomocnictwo ogólne upoważnia do niemal wszystkich czynności bankowych
    oprócz kilku - m.in. zamykania rachunku.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl