  • 1. Data: 2003-02-19 10:03:05
    Temat: ING BankOnline
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    Witam,

    i o pomoc prosze ;) ; przy logowaniu do tego wspaniałego ;) serwisu ( a
    w sumie braku takowego ) na dolnym pasku pojawia się komunikat : Applet
    ECOnline notinited, no i teraz pytanie: co to jest i jak się to je ;) ?

    z góry dziękuje za podpowiedzi,

    Tomek

  • 2. Data: 2003-02-19 13:21:54
    Temat: Re: ING BankOnline
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kalinowski" <k...@k...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w sumie braku takowego ) na dolnym pasku pojawia się komunikat : Applet
    > ECOnline notinited, no i teraz pytanie: co to jest i jak się to je ;) ?

    Jeśli masz Win XP, to błąd Javy.
    Też tak miałem i pomogło.

  • 3. Data: 2003-02-19 17:51:30
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Mirek"

    > Jeśli masz Win XP, to błąd Javy.
    > Też tak miałem i pomogło.

    Fajnie że pomogło, ale napisz jeszcze co to było.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2003-02-19 18:42:40
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    ?

    > Fajnie że pomogło, ale napisz jeszcze co to było.
    >
    > Bogdan B.
    > Odinstalowałem Javy z komp. i zainstalowałem to. Pomogło

    http://www.komputerswiat.pl/include/download/downloa
    d.asp?sciezka=/OS/Popraw
    ki/vm9xxp